Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Ina, hvor tok du den drømmefangeren din? Har tanker om en tattis selv, som også hovedsaklig skal bestå av rene linjer på et eller annet vis,somehow.

): ): ): det er en geometrisk figur av en solgud.

Men jeg tok den hos Christian på Timeless tattoo :) Anbefaler Timeless - alle artistene er gode og kan ta rette linjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Var innom Timeless i dag med ei venn som skulle snakke med en artist. Christian (min tatovør) var der, vi begynte å prate, han starter på tegningen i dag ................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Jeg vil ha en slik på armen, noen som vet hvor jeg burde gå?

[ATTACH]158023[/ATTACH]

Sjekk ut hva Pawel/Kai på timeless tattoo har lagd. :) Ser for meg at han kunne gjort den bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut hva Pawel/Kai på timeless tattoo har lagd. :) Ser for meg at han kunne gjort den bra.

Om du har mulighet til å reise til Oslo, så ville jeg hørt med Nick Morte (han er på IG også). Han er sinnsykt dyktig på den type ting.

Will do! :) denne tatoveringen er ganske viktig at blir skikkelig, så må jeg til Oslo så kommer jeg til Oslo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en slik på armen, noen som vet hvor jeg burde gå?

[ATTACH]158023[/ATTACH]

Thomas Brudvik, Lets Buzz i Bergen.

Du må regne med 6-8 mnd venteliste, men ønsker man en knallbra tattoo, så har man tid til å vente på de beste.

Selv har jeg ventet i 9 mnd på en annen fantastisk tattovør, og nå er det bare dager igjen av ventetiden. Har satt av 2 hele dager, og gleder meg voldsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Brudvik, Lets Buzz i Bergen.

Du må regne med 6-8 mnd venteliste, men ønsker man en knallbra tattoo, så har man tid til å vente på de beste.

Selv har jeg ventet i 9 mnd på en annen fantastisk tattovør, og nå er det bare dager igjen av ventetiden. Har satt av 2 hele dager, og gleder meg voldsomt :D

Han er flink ja, men han har ikke helt den stilen jeg er ute etter. Det er jeg fullt klar over, har fire måneders ventetid på den neste jeg skal ta hos sandy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er flink ja, men han har ikke helt den stilen jeg er ute etter.

Jeg har aldri tatovert meg hos Thomas, men jeg har sett flere glimrende tattoos i portrettstil gjort av han, blant annet en "Edwars Saksehånd" som jeg mener å huske ligner på den du ønsker i forhold til stil/skygge.

Men har du bestilt hos Sandy, så kjenner du nok til både Lets Buzz og de som jobber der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

I går så jeg denne tweeten:diamant-, kors-, krone- og fugletattoveringer ligger for meg i samme klasse som tribals og piggtråd rundt armen-tattoveringer

Og da lurer jeg på; hva er greia med å legge seg bort i hva andre taotverer? Alle som har tatoveringer er jo enig i at "Det er min kropp, og jeg kan gjøre hva jeg vil med den - om jeg synes noe er fint, er det opp til meg å tatovere det.", så hvorfor legge seg bort i hva andre synes er fint, og vil tatovere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da lurer jeg på; hva er greia med å legge seg bort i hva andre taotverer? Alle som har tatoveringer er jo enig i at "Det er min kropp, og jeg kan gjøre hva jeg vil med den - om jeg synes noe er fint, er det opp til meg å tatovere det.", så hvorfor legge seg bort i hva andre synes er fint, og vil tatovere?

Årsaken til nedlatende omtaler av en type tatovering henger nok ofte sammen med at det i en periode er slik at "alle" skal ta samme type tattoo fordi det er populært, ikke nødvendigvis fordi det er så pent eller betyr noe spesielt for den som blir tatovert.

Ikke misforstå meg dithen at jeg mener at alle tattoos bør ha en eller annen fantastisk dypere mening, det i seg selv har faktisk blitt ganske latterlig mye fokusert.

Men "tramp stamps", piggtråd og tribals var noe "alle" tok en periode, og resultatet er at det ble fullstendig uglesett med slike.

Jeg antar at "visdomsord" og type skrift-tattoos også kommer til å lide samme skjebne ganske snart.

Men mye går i sykluser, og seilskuter og andre typer sjømannstatoveringer var håpløst ut for en stund siden, nå er det på vei tilbake :) Kanskje blir det "retro-in" med tramp-stamp når de første med slike tattoos nærmer seg oldemor-alder? :p

Jeg er på ingen måte noen "jåle" når det kommer til tattoos, men jeg er enig i at fullstendig intetsigende tattoos som ikke engang er pene fortjener litt tyn ;) Om ikke annet, så kan det forhåpentlig gjøre at unge jomfruelige (les: ikke-tatoverte) tenker seg om en gang eller to ekstra før de setter seg i stolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tatovert meg hos Thomas, men jeg har sett flere glimrende tattoos i portrettstil gjort av han, blant annet en "Edwars Saksehånd" som jeg mener å huske ligner på den du ønsker i forhold til stil/skygge.

Men har du bestilt hos Sandy, så kjenner du nok til både Lets Buzz og de som jobber der:)

Har sett de jeg og, men det føles ikke rett. Tror det blir Annlaug faktisk, med mindre jeg finner noen i Oslo.

Nei den jeg skal ta hos sandy er noe annet ;) kjenner til de ja, har allerede to tatoveringer fra Torkjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til nedlatende omtaler av en type tatovering henger nok ofte sammen med at det i en periode er slik at "alle" skal ta samme type tattoo fordi det er populært, ikke nødvendigvis fordi det er så pent eller betyr noe spesielt for den som blir tatovert.

Jeg antar at "visdomsord" og type skrift-tattoos også kommer til å lide samme skjebne ganske snart.

Men mye går i sykluser, og seilskuter og andre typer sjømannstatoveringer var håpløst ut for en stund siden, nå er det på vei tilbake :) Kanskje blir det "retro-in" med tramp-stamp når de første med slike tattoos nærmer seg oldemor-alder? :p

Det eneste som aldri ser ut til å "gå av moten" er hodeskaller, har også en større en selv på leggen. Er enig i innspillene dine. Svært mange sutter litt på fingeren, setter den i været og kjenner hvilken retning den blåser i. Når vinden snur så resulterer det i en anger, som gjenspeiler i det økte forbruket av laserklinikker og cover-ups. Personlig tenkte jeg halvannet år før jeg valgte å tattovere meg med alle barndomsminner; og med det mener jeg Michael Jackson (musikk) Rocky Balboa (film), Joker (film/spill) Super Mario World Theme (spill) Turtles (tv-serie som kid) og så videre med slike minner.

Og selvsagt, siden dette varer livet ut så ventet jeg også tålmodig på den rette personen og resultatet var at eksempel armen min fremstår som en tro kopi av mario verden og er utrolig fornøyd med hvordan min ble. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Omg! Jeg klarte først nå å finne fram til Pawel på insta, og jeg tror du har rett! Ansiktene han har lagd er sykt bra! Vet du om det er lang ventetid hos han?

Aner ikke, faktisk - men det går jo an å ringe inn for å spørre :)

drømte at jeg tatoverte meg hos christian )-: litt tatoveringssyk heeeer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...