Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Har sett de jeg og, men det føles ikke rett. Tror det blir Annlaug faktisk, med mindre jeg finner noen i Oslo.

Nei den jeg skal ta hos sandy er noe annet ;) kjenner til de ja, har allerede to tatoveringer fra Torkjell :)

om du orker ta toget til Tønsberg så sjekk ut

https://www.facebook.com/CrossoverTattooArtGallery?fref=ts

10401335_515551138546149_3637774883345066326_n.jpg?oh=8c6a3bba704fa4cc5d76cab2d322f802&oe=554ACFE8

10561701_521421931292403_2185171567816963657_n.jpg?oh=5a6278df4a0e3c551a0a27d0f6367374&oe=5552CF83&__gda__=1430907442_7579ff51f4c2534c835474d500cb6f7b

lima inn 2 bilder av ting han har gjort i samme stilen som du ønsket :p

han Rico har steinkontroll på portrett og slike designs som du er ute etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, faktisk - men det går jo an å ringe inn for å spørre :)

drømte at jeg tatoverte meg hos christian )-: litt tatoveringssyk heeeer.

Har sendt mail til han :D tatoveringssyk sa du? Jeg har ikke tatt den jeg skal ha på leggen og har allerede planlagt neste etter det :D

om du orker ta toget til Tønsberg så sjekk ut

https://www.facebook.com/CrossoverTattooArtGallery?fref=ts

10401335_515551138546149_3637774883345066326_n.jpg?oh=8c6a3bba704fa4cc5d76cab2d322f802&oe=554ACFE8

10561701_521421931292403_2185171567816963657_n.jpg?oh=5a6278df4a0e3c551a0a27d0f6367374&oe=5552CF83&__gda__=1430907442_7579ff51f4c2534c835474d500cb6f7b

lima inn 2 bilder av ting han har gjort i samme stilen som du ønsket :p

han Rico har steinkontroll på portrett og slike designs som du er ute etter :)

Hmm, skal se på det :) men fikk litt samme følelsen da jeg så tatoveringer av Pawel som da jeg visste at dette skulle jeg tatovere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hvem hvem? Jeg har time 25. februar. Bestilte timen i begynnelsen av juli. Men den som venter på noe godt..!

Jannicke Wiese-Hansen hos Lets Buzz. Jeg har sånn sans for arbeidet hennes at jeg bare måtte dit!

Første gang jeg ringte var i Mai og fikk da beskjed om å ringe tilbake i August. Noen timer etter at de åpnet for bestilling hos henne denne august-dagen, så var det fullt til våren 2015 :eek:

Men nå er mine 2 tilmålte dager i denne omgang like rundt hjørnet, og jeg gleder meg som en unge til julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jannicke Wiese-Hansen hos Lets Buzz. Jeg har sånn sans for arbeidet hennes at jeg bare måtte dit!

Første gang jeg ringte var i Mai og fikk da beskjed om å ringe tilbake i August. Noen timer etter at de åpnet for bestilling hos henne denne august-dagen, så var det fullt til våren 2015 :eek:

Men nå er mine 2 tilmålte dager i denne omgang like rundt hjørnet, og jeg gleder meg som en unge til julaften!

Jannicke er fantastisk! Deilig dame, du kommer til å kose deg mens du blir tatovert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fascinert over at mange mener at tatoveringa må bety noe så man ikke angrer. Angrer titt og ofte på ting som betyr noe for meg også. Anger er vel uansett noe man aldri kan helgardere seg mot.

Jeg har per dags dato ingen tatoveringer fordi jeg er blakk, feig og ikke helt har klart å tegne den perfekte enda, men jeg har blitt veldig inspirert av en av QueenWinther sine tatoveringer. Har derfor nå begynt å jobbe med en jeg etterhvert skal manne meg nok opp til å ta. Blir nok ikke å gå for en full sleeve, men noe som går fra skuldra og ned til ca midt på underarmen.

Det blir nok en symmetrisk blackwork-tatovering, mellom geometriske og ornamentalsk. En hybrid av disse tre kanskje:

a1457a430b5fe5fb96f3db968ef81f0f.jpg

f4da52fed8c3ea862f2d3213bace9be4.jpg

869e83f936d7918f8deb8612ab9d2470.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fascinert over at mange mener at tatoveringa må bety noe så man ikke angrer. Angrer titt og ofte på ting som betyr noe for meg også. Anger er vel uansett noe man aldri kan helgardere seg mot.

Jeg har per dags dato ingen tatoveringer fordi jeg er blakk, feig og ikke helt har klart å tegne den perfekte enda, men jeg har blitt veldig inspirert av en av QueenWinther sine tatoveringer. Har derfor nå begynt å jobbe med en jeg etterhvert skal manne meg nok opp til å ta. Blir nok ikke å gå for en full sleeve, men noe som går fra skuldra og ned til ca midt på underarmen.

Det blir nok en symmetrisk blackwork-tatovering, mellom geometriske og ornamentalsk. En hybrid av disse tre kanskje:

a1457a430b5fe5fb96f3db968ef81f0f.jpg

f4da52fed8c3ea862f2d3213bace9be4.jpg

869e83f936d7918f8deb8612ab9d2470.jpg

Your taste. I like that shit.

Hvis du liker litt sånn geometri, sjekk ut Thomas hooper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, der var det mye fin inspirasjon. Liker stilen veldig godt selv om jeg kanskje synes mesteparten av tatoveringene blir litt for heldekkende for min smak, men det var sykt mye kult i Book of Lines.

Tror også jeg må ha meg M. C. Escher-tatovering. Tipper at om jeg først begynner så kommer jeg til å ende opp med tattiser overalt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, der var det mye fin inspirasjon. Liker stilen veldig godt selv om jeg kanskje synes mesteparten av tatoveringene blir litt for heldekkende for min smak, men det var sykt mye kult i Book of Lines.

Tror også jeg må ha meg M. C. Escher-tatovering. Tipper at om jeg først begynner så kommer jeg til å ende opp med tattiser overalt :p

Det er stor fare for det ;) Hilsen hun som bare skulle ha en liten på håndleddet og nå har 6 + time i april og en sleeve under planlegging :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Har bestemt meg for å ditche en konkurranse i Danmark, og vurderer å bestille tatoveringstime dagen etter eksamen i stedet (': Synes jeg fortjener å ha noe å se frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i litt samme tenkebåt som kamillagram, skal ha en sleeve og har gått å lett etter det perfekte motivet i åresvis og alltid tenkt at jeg ville ha noe jeg har laget selv. Men har begynt å innse at da vil det aldri bli noe ut av tankene mine for jeg kommer aldri til å bli fornøyd nok med noe selvprodusert.

Så etterhvert har jeg kommet frem til at jeg heller vil finne meg en tatovør som har et utrykk jeg virkelig liker, som lager egne motiver, og bare la den personen utfolde seg relativt fritt. Har selvsagt tanker til tema osv, men vil ikke detaljstyre og begrense. Jeg tviler på at det er mange minneverdige kunstverk som har oppstått på den måten.

Jeg vet hvertfall med meg selv at jo flere føringer jeg får, jo døllere blir resultatet.

Så, kort sagt.

Tips til noen ÅRNTLIG dyktige tatovører i Oslo (eller Norge (eller i nærheten av Norge)) som tegner egne motiver? Gjerne noe hakket mer kreativt enn mannen med ljåen og flammer.

Finner så fantastisk mye inspirerende i det der store utlandet, men ikke kommet over noen lokale helter jeg har falt for.

Noen tilfeldige greier jeg liker:

http://janmraz.com/

http://instagram.com/looqsok

http://instagram.com/surowiec/

http://illusion.scene360.com/art/60211/the-tattoo-freestyler/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sålenge tatovøren er god så blir ikke kvaliteten dårligere, kan jo hende han har villet tatovere noe lignende lenge men aldri hatt en kunde som har ønsket en slik, og når han endelig får en kunde som vil ha slikt, og som itillegg ser bra ut, hvorfor ikke gjøre kunden fornøyd med en god pris og en knall tatovering :)

er vel ingen seriøse tatovører som gjør en dårlig jobb om de selv gir rabatt :p hadde du masa i 3 mnd på en bedre pris, så ja, men når de selv sier det så kan det være en gyllen sjanse til og spare en slant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i litt samme tenkebåt som kamillagram, skal ha en sleeve og har gått å lett etter det perfekte motivet i åresvis og alltid tenkt at jeg ville ha noe jeg har laget selv. Men har begynt å innse at da vil det aldri bli noe ut av tankene mine for jeg kommer aldri til å bli fornøyd nok med noe selvprodusert.

Så etterhvert har jeg kommet frem til at jeg heller vil finne meg en tatovør som har et utrykk jeg virkelig liker, som lager egne motiver, og bare la den personen utfolde seg relativt fritt. Har selvsagt tanker til tema osv, men vil ikke detaljstyre og begrense. Jeg tviler på at det er mange minneverdige kunstverk som har oppstått på den måten.

Jeg vet hvertfall med meg selv at jo flere føringer jeg får, jo døllere blir resultatet.

Så, kort sagt.

Tips til noen ÅRNTLIG dyktige tatovører i Oslo (eller Norge (eller i nærheten av Norge)) som tegner egne motiver? Gjerne noe hakket mer kreativt enn mannen med ljåen og flammer.

Finner så fantastisk mye inspirerende i det der store utlandet, men ikke kommet over noen lokale helter jeg har falt for.

Noen tilfeldige greier jeg liker:

http://janmraz.com/

http://instagram.com/looqsok

http://instagram.com/surowiec/

http://illusion.scene360.com/art/60211/the-tattoo-freestyler/

Folka på Lucky 7 er jævlig dyktige (og hyggelige) i Oslo

Eric og Marianne på Kunst med puls (Fredrikstad) ekstremt hyggelige mennesker

Men det kommer jo litt an på hva slags stil og motiv du ønsker, old school, prikker, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka på Lucky 7 er jævlig dyktige (og hyggelige) i Oslo

Eric og Marianne på Kunst med puls (Fredrikstad) ekstremt hyggelige mennesker

Men det kommer jo litt an på hva slags stil og motiv du ønsker, old school, prikker, etc.

Takker! Fant faktisk et kvinnfolk i sverige som jeg likte arbeidet til, så har sendt henne en mail for å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...