Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har så sykt lyst på ny tatovering, men har null peiling på hva jeg vil ha, jeg vet bare hvor :dry:

er det noe du er opptatt av, mitt tilfelle går jeg etter arva, norrøn mytologi. på høyre arm, venstre har jeg planer om norske eventyr. litt spesielt men :p finn noe du interesserer deg for, noe som gjør deg stolt :) spess for de første, hører man blir hekta og fyller resten av kroppen med noe bare får å få mere blekk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe du er opptatt av, mitt tilfelle går jeg etter arva, norrøn mytologi. på høyre arm, venstre har jeg planer om norske eventyr. litt spesielt men :p finn noe du interesserer deg for, noe som gjør deg stolt :) spess for de første, hører man blir hekta og fyller resten av kroppen med noe bare får å få mere blekk :p

Jeg har 6 allerede, så det stemmer godt ;) Har allerede planer om hvor den syvende og åttende skal være, har bare for mye jeg driver med slik at jeg klarer ikke bestemme meg for noe spesielt :p

Edit: Jeg kunne tenkt meg å kombinere det norske og chilenske i en tatovering, men jeg har null peiling på hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6 allerede, så det stemmer godt ;) Har allerede planer om hvor den syvende og åttende skal være, har bare for mye jeg driver med slik at jeg klarer ikke bestemme meg for noe spesielt :p

Edit: Jeg kunne tenkt meg å kombinere det norske og chilenske i en tatovering, men jeg har null peiling på hvordan.

hehe men da har du jo peiling :p

noe slikt? :p

chile-og-norge.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, nå er du inne på noe!

oh yess kan anbefale deg en tur til Tønsberg og besøke Rico og hans flotte studio https://www.facebook.com/CrossoverTattooArtGallery han kan fikse en vakker chile/norge tatovering til deg, han fiksa min underarm, da fant han en font som jeg følte var passende, og modifiserte den litt sånn som han selv ville, og frihåndstegna inn no klassiske roser og snirkler.

har lyst å fylle resten av under armen med en møllestein og noe hvalvfangst relatert, kanskje en harpun eller noe slikt, da dette var det mine bestefedre dreiv med, og kanskje en slik døgnflue da jeg driver med fluefiske noe forøvrigt også den ene bestefaren dreiv med også :)

men blir vel bare til att jeg aldri får tid til det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh yess kan anbefale deg en tur til Tønsberg og besøke Rico og hans flotte studio https://www.facebook.com/CrossoverTattooArtGallery han kan fikse en vakker chile/norge tatovering til deg, han fiksa min underarm, da fant han en font som jeg følte var passende, og modifiserte den litt sånn som han selv ville, og frihåndstegna inn no klassiske roser og snirkler.

har lyst å fylle resten av under armen med en møllestein og noe hvalvfangst relatert, kanskje en harpun eller noe slikt, da dette var det mine bestefedre dreiv med, og kanskje en slik døgnflue da jeg driver med fluefiske noe forøvrigt også den ene bestefaren dreiv med også :)

men blir vel bare til att jeg aldri får tid til det:p

Agreed! Rico er erfaren, dyktig, interessert i faget sitt og har yrkesstolthet som ikke tillater han å gjøre dårligere arbeid enn han kunne gjort. Anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest QueenWinther

[ATTACH]153596[/ATTACH]

Kjempefornøyd med min nye tatovering (figuren) - anbefaler alle å stikke til Christian på timeless tattoo i oslo om de skal ha noe. :) han er hvertfall jævla god på streker.

post-26763-14440991240958_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...