Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Tatoveringer er som potetgull.

Du kan ta én, og klare deg med det. Tar du to, tar du tre og da er løpet kjørt.

Samme tenker jeg! Blir nok en stund til neste gang da, i og med at jeg ikke velt helt sikkert hva jeg vil ha. Tar gjerne noe på beinet, for jeg ser for meg at det ikke er like vondt som på underarmen. Hvor mange har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

"Det finnes ikke noe nytt under solen" (: Oversettelsen jeg leste i boken da jeg fant det først var "med tid og stunder synker enhver handling ned i det store intet", og jeg elsker egentlig begge måtene man oversetter på, selv om den første er det riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme tenker jeg! Blir nok en stund til neste gang da, i og med at jeg ikke velt helt sikkert hva jeg vil ha. Tar gjerne noe på beinet, for jeg ser for meg at det ikke er like vondt som på underarmen. Hvor mange har du?

Det er viktig å la det gå litt tid og å tenke gjennom hva en vil ha, plassering, hvem som skal utføre arbeidet etc.

Beinet kan faktisk være langt verre enn underarmen. Jo nærmere du kommer bein, les skjelettet, jo vondere er det.

Jeg har sju stykker. Og må vel ta et par fridager for å reise til Fredrikstad for å få gjort ferdig ene armen. Hrmph at Kunst med Puls flytta fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å la det gå litt tid og å tenke gjennom hva en vil ha, plassering, hvem som skal utføre arbeidet etc.

Beinet kan faktisk være langt verre enn underarmen. Jo nærmere du kommer bein, les skjelettet, jo vondere er det.

Dette kan jeg bekrefte. Å ta på leggen er ikke så ille, det vondeste var alle de lange linjene. Men om man nærmer seg ankelen, da gjør det vondt! Jeg lå slik at han tatoverte på kulen, og selv med en ganske høy smerteterskel var det helt jævlig.

Nå driver jeg og manner meg opp til å ta over den på ankelen, og cover-upen skal gå helt frem på fotbladet :grøss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg bekrefte. Å ta på leggen er ikke så ille, det vondeste var alle de lange linjene. Men om man nærmer seg ankelen, da gjør det vondt! Jeg lå slik at han tatoverte på kulen, og selv med en ganske høy smerteterskel var det helt jævlig.

Nå driver jeg og manner meg opp til å ta over den på ankelen, og cover-upen skal gå helt frem på fotbladet :grøss:

Jepp, oppstrekinga er ofte den verste delen. Når de fyller inn går det bedre (og det er ulike nåler som brukes også).

Merka det godt da Eric gjorde den jeg har på ryggen og holdt på over nakkekulen

(og se, da fikk jeg lasta opp dette bildet en gang til, selvskrytt er velskrytt)

post-4009-14440991244297_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, oppstrekinga er ofte den verste delen. Når de fyller inn går det bedre (og det er ulike nåler som brukes også).

Merka det godt da Eric gjorde den jeg har på ryggen og holdt på over nakkekulen

(og se, da fikk jeg lasta opp dette bildet en gang til, selvskrytt er velskrytt)

[ATTACH=full]153597[/ATTACH]

Ja jeg har egentlig aldri hatt noe problemer med fyllingen. På den jeg har på skuldra holdt jeg på å sovne :D

Aldri feil med litt selvskryt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok denne her for 3 år siden og må si det er den mest behagelige jeg har tatt, var absolutt ingen ubehag, uttover den vanlige varmen som brer seg over blekket :)

den første, som ikke ser spess bra ut, dvs den som innehar 2008 og Sofie blei pussa opp samtidig som den til unge nr to kom og tok litt mer plass:p

post-24841-14440991249027_thumb.jpg

har litt tomrom jeg skal fylle inn så underarmen blir komplett

[ATTACH]153601[/ATTACH]

resterende av den gamle skal fikses opp når jeg klarer bestemme meg for hva jeg skal fylle tomrommet med:p

der vurderer jeg sterkt og ha besteforeldra mine sitt yrke møller og hvalfanger dvs møllestein og slik harpun som sto foran i båten, og en tekst ala klisjeen: min familie mitt alt.

om det ikke blir "bra" så skal jeg kjøre på med ett tannhjul fra sykkel og ei døgnflue som er mine hobbys :)

vurderte også custom hodeskaller ala frihånd fra Rico ( iom har frihånda den som allerede er der )

leggen er ikke spesielt mye vondere enn andre steder, jeg har høyre armen infisert av det alle hater, dvs en tribal fra håndleddet og opp til triceps, og en tribal som går fra triceps og rundt med en "stor" tribal på innsiden av overarmen.

har seff lyst og 2014ifisere disse, men de er en del av meg og får være slik de er da jeg ikke bryr meg stort om hva andre mener :D

post-24841-14440991257578_thumb.jpg

tatt rett fra mitt eget ark å rett på kroppen, noe jeg synes var stas da og er like fornøyd med idag:) sku bare hatt meeer penger så jeg kunne fylt rundt :) Rico på crossover tattoo er sjukt god på biomech, så kunne tenkt meg å gi han fri tilgang på min arm og sett hvordan det endte opp :)

post-24841-14440991245858_thumb.jpg

post-24841-14440991247566_thumb.jpg

post-24841-14440991250639_thumb.jpg

post-24841-14440991254053_thumb.jpg

post-24841-14440991255982_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Det er viktig å la det gå litt tid og å tenke gjennom hva en vil ha, plassering, hvem som skal utføre arbeidet etc.

Beinet kan faktisk være langt verre enn underarmen. Jo nærmere du kommer bein, les skjelettet, jo vondere er det.

Jeg har sju stykker. Og må vel ta et par fridager for å reise til Fredrikstad for å få gjort ferdig ene armen. Hrmph at Kunst med Puls flytta fra Oslo.

Har nok mer fett på lårene enn på underarmen, heldigvis. :D Hva mer skal du ha?

Ang smerte; jeg hovna opp i munnen fordi jeg beit meg så hardt da han tatoverte nederste delen.. Har sykt lav smerteterskel, og tatovering er jo ikke det mest behagelige. Men det er jo verdt det, selvfølgelig - har hørt at det er verst å ta på magen, noe jeg aldri kommer til å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok mer fett på lårene enn på underarmen, heldigvis. :D Hva mer skal du ha?

Ang smerte; jeg hovna opp i munnen fordi jeg beit meg så hardt da han tatoverte nederste delen.. Har sykt lav smerteterskel, og tatovering er jo ikke det mest behagelige. Men det er jo verdt det, selvfølgelig - har hørt at det er verst å ta på magen, noe jeg aldri kommer til å prøve.

Jeg har en drage i norrøn stil på høyre underarm gjort av Eric på Kunst med Puls. Planen er å få gjort resten av armen også, men da tror jeg Marianne skal få slippe til endelig.

Ellers er det jo mye man har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
hmm sykt lavsmerteterskel og longcycle Queen?

somethings do not sound right :D

hadde glatt tatovert magen kontra en 20+min longcycle :D

Har faktisk mistet følelsen i hendene - typ, ikke at jeg ikke har følelse, men at jeg faktisk ikke får vondt når jeg revner mer. Det er irriterende med blod fordi kula blir glatt, men de siste gangene har jeg kjent null smerte! Jeg hadde også heller lagt meg under nålen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...