Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norrøn mytologi (Yggdrasiltreet, Midgardsormen, diverse guder og jotner, Hugin og Munin, Sleipner, Mjøllnir)? Vikinger (runer, insert alt som er fra vikingetiden)? Fantastisk natur? Fiskerinasjon?

Ja, synes det virker veldig teit å skulle tatovere seg med ting fra kulturer man ikke har noen tilknytning til overhodet. En nordmann med maorisymboler eller kinesiske symboler på seg, virker like absurd som en jøde eller afrikaner med tatovering av Torshammeren eller eksemplene ovenfor. Synes tatoveringer burde ha en form for tilknytning til egen identitet, og ikke være 'stjålet' fra en annen folkegruppes identitet. Eventuelt finnes det jo utallige universelle symboler man kan bruke, slik som hodeskaller, hjerter, øyne, sol, endel dyr, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=

Hadde jeg hatt baller, skulle jeg tatovert en "W" på hver rompeball, så når jeg bøyer meg frem blir det "WOW". Men hadde jeg kommet hjem til kona med det, hadde jeg omkommet. Får nøye meg med drage tattisen min, tatt i en lettere animert tilstand den gangen jeg var ung, skal poste et bilde. Ved neste anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]145791[/ATTACH]

da var hammeren ferdig. mangler bare slangen igjen,.

noen som har ideer ang denne?

tenker på å ha den type mørke blå/grønn, øyne gule og tungen rød men er usikker på om det vil blye for mye..... :S

Sterk 'like' for nordmann som faktisk har nordisk tatovering! (y)

Denne typen grønnaktige farge er kanskje best. Høres ut som hva du beskriver.

1369001-7-1328883129213.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folkens! Er det noen som har erfaring med Rico fra Crossover tattoo i Tønsberg? Jeg så noen nevnte det lenger frem i tråden, men skulle gjerne hørt litt mer ... Jeg har time der om ikke så lenge, og begynner å bli litt nervøs, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...