Jump to content

Madelensæterdal

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About Madelensæterdal

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/28/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg fikk rask fremgang med helkropps program der jeg kjørte 3-4x12 rep på alle øvelser , økte fort i fremgangen på styrke . Kondisjon tok jeg på mølla 4 min hurtig gange (6.2fart) 5 min løp ( 10 i fart) 2 min hurtig gange (6.4) og fart på 12, 2 → 1 min på og 15 sek av i 10 min og avsluttet men fart 6 i oppover bakke sikkert ikke slik mange vil gjøre det men dette ga meg resultater ihvertfall
  2. Har du noe loggføring på mengden av maten du spiser til hvert måltid ? Selv blir jeg veldig oppblåst av epler , kokt egg og vis mengden av kesam er for stor . Når jeg startet å trene for 2 år siden så startet jeg med helkropps program 3 dager i uken med bare baseøvelser som knebøy, markløft ( deadlift), benkpress , arnoldpress ++ . ( kondisjon 2 dager i uken ) for min kropp fungerte det veldig godt på fremgangsmåten å starte slik men dette varierer jo fra person til person
  3. 158 og 61kg akkurat nå på den nye dietten jeg kun skal ha for en periode vil jeg ikke si calori mengden på men til vanlig resten av året er jeg på 2100 cal
  4. Tyttebærsyltetøy er viktig å ha med !!!
  5. Ribbe , kalkunfilet ← appelsin smak , hjemmelaga medisterkaker , poteter, surkål, rødkål, grønnsaker og min hjemme lagde saus som er så usunn at det er godt det er kun 1 gang i året jeg lager den x)
  6. Start : 79.5 kg januar 2012 Etter : 61 kg desember 2013 Ei veldig fornøyd frøken i dag :D

  7. kake biten som sto i kjøleskapet er bortevekk gitt =(
  8. Nei nei og atter nei du er ikke feit ! da burde jeg føle meg som en dundre jeg da som er 1.59 og veier akkurat det samme som deg da hehe
×
×
  • Create New...