Gå til innhold

Eyila

Medlemmer
  • Innholdsteller

    152
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Eyila

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. For 2 år siden så lå jeg på ca 1000-1200 kcal dagen. Ikke fordi jeg slanket meg, men fordi matlysten min var så liten at det var det jeg fikk i meg. Jeg var mye trøtt og sliten, og fikk ikke fremgang på trening. Jeg var også mye syk, fikk typ bihulebetennelse og influensa bare noen så stygt på meg. Etter å ha lest meg opp en del på kosthold og trening så bestemte jeg meg for å telle kcal i en periode - det var da jeg fant ut hvor lite jeg faktisk spiste. Over en periode på 4-5uker så økte jeg gradvis til 2000-2200 kcal. Og vekten gikk opp. MEN jeg ble slankere. Jeg hadde masse energi, ble
  2. Jeg tok et semester på Bali gjennom Gateway college i 2008. Jeg valgte å gå 'praktisk idrett' fordi jeg ikke ønsket å ha for mye teoretiske fag. Jeg dro sammen med en kompis og vi reiste rundt i Thailand, Malaisia, Singapore og store deler av Indonesia i 4 uker før skolen begynte, og tok noen dager i Hong Kong på vei hjem. Jeg syntes det var helt topp og angrer ikke en plass selv om jeg aldri har fått bruk for studiepoengene jeg fikk der. Han jeg reiste med brukte sine studiepoeng som en del av lærerutdannelsen, og jeg vet at mange studier har en kvote for "åpne studiepoeng" der du ofte kan f
  3. Selv kom jeg over denne http://www.gmax.no/produkt/721481(BC_7)/norheim-duffelbag-large/?gclid=CI_6sPDkubsCFcNF3godWSUAlQ en dag jeg var på shopping. Har ikke skaffet meg den selv (enda), men jeg liker at den har ryggsekkstropper også (disse kan gjemmes bort om man ikke ønsker å bruke dem). Finnes i str small og medium også om du synes 85liter er litt i overkant stort.
  4. Jeg bruker Fitocracy appen. Elsker den! Lett å logge, lett å få opp statistikk på hva du løftet på tidligere økter osv. Og så får man poeng, achievements og quests - og levler opp etterhvert
  5. Eyila

    Dagens Glade

    [ATTACH]110007[/ATTACH] 1x70kg markløft! Endelig tilbake der jeg var før jeg ble syk. Vet ikke om jeg klarer å nå målet mitt med 80kg før ferien (8.juli), men det kommer seg!
  6. Veldig spennende tema! Dette har jeg aldri tenkt på en gang! Men hvordan går man frem for å trene bekkenbunnen om det ikke er godt nok å 'bare knipe litt her å der' ? Og hvordan kan man øke belastningen?
  7. Eyila

    Dagens Glade

    Løpetrening er ikke det jeg prioriterer mest, så det har tatt litt tid, men jeg klarte endelig 5km på under 30min! Wee!
  8. Eyila

    Voksing

    Oslo Beauty.Jeg pleier å gå på avdelingen i Welhavensgate, og de er veldig flinke og har rimelige priser. Om du er student så får du rabatt også. De tilbyr også pakkepriser om du skal vokse flere steder samtidig.
  9. For min del så ble det faktisk verre når jeg begynte med styrketrening. Når fett/muskel sammensetningen endret seg så fikk jeg tydeligere cellullitter på baksiden av lårene. Men jeg satser på at det bare er en mellomfase, og at de forsvinner etterhvert. Er jo i det minste positivt at jeg kan se forskjell, selv om det ikke er en estetisk pen forskjell så viser det vertfall at styrketreningen påvirker kroppsammensetningen
  10. Jeg fikk Polar H7 pulsbelte til jul (H7 pulssensor - Pulssensorer - Tilleggsutstyr - Produkter | Polar Norge). Det bruker Bluetooth Smart og fungerer sammen med telefonen om man har en iPhone 4S, Samsung Galaxy S III eller nyere. Jeg er veldig fornøyd. Da trenger jeg ikke gå med klokke i det hele tatt men bruker en app ( jeg bruker Polar Beat) på telefonen. Appen benytter også GPS og man kan velge å se ett kart med hvor man løper/har løpt. All info blir også automatisk syncet med en profil på polarpersonaltrainer.com . Så man kan gå inn å se på detaljerte grafer over osv. I like! B
  11. Jeg har det på samme måten i perioder. Jeg synes det hjelper å variere øvelser etter dagsformen. Hvis jeg har bestemt på forhånd at jeg skal trene knebøy, men merker at det er halvhjertet og at jeg ikke orker å presse meg (psykisk), så trener jeg heller en annen øvelse. Om det er en annen øvelse for bein eller om det er en øvelse for ryggen driter jeg litt i da. Gir jo ikke samme resultat men da har jeg vertfall fått litt glede ut av økten.
  12. Det føles litt rart å skulle si hva jeg er flink til, en ting jeg ikke er flink til er å skryte av meg selv! Men, here it goes... Jeg er flink til å tegne og male. Jeg er også flink til å programmere, og til de fleste andre ting som er basert på logikk. Jeg er flink til å organisere og strukturere, og når jeg er ferdig på skolen kommer jeg til å bli en j***** flink prosjektleder (etter at jeg har vært en rå utvikler noen år selvfølgelig)! Og sist men ikke minst, jeg er veldig flink til å ta vare på de jeg er glad i.
  13. Når jeg begynte å løpe så brukte jeg et program som heter "Fra sofapotet til 5km". Det var velidg greit satt opp med ferdige løpetreninger tre ganger i uka i 9 uker. I starten går man mer enn man løper, men det er viktig for å la kroppen (spesielt sener og ledd) bli vant til belastningen. Om man starter med å løpe for langt i begynnelsen er det veldig lett å løpe på seg skader, spesielt om du løper mest på asfalt eller annet hardt underlag (Snakker av erfaring.. ikke noe gøy å gå rundt med vond fot i 2 uker fordi jeg plent skulle klare å løpe lenge når kroppen ikke var vant til det..). I sta
  14. Eyila

    Dagens negative

    Helt uslitt etter en hard uke og fikk sove tidlig. Ble vekka av en meningsløs telefon 00:15. Får ikke sove igjen...
×
×
  • Opprett ny...