Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

rått, Nintendo all over love it, (bortsett fra darth da)

Takk :) Det skal bli film/spill sleeve, så Vader må med! Men slik planen er nå så er det bare fra Nintendo spilldelen er hentet i fra.

Nice! Nick Morte som har gjort hele? Han gjør min sleeve ^^

Indeed! Syns jeg kjente igjen stilen hans på bildet ditt, glemte bare å kommentere det ;)

Har neste time med han 6. november. Håper på å få gjort mer enn sist session. Da holdt jeg nemlig på å svime av mot slutten så vi måtte avbryte :p Hadde vært våken siden fem på mørkningen, og ikke spist ordentlig den dagen. Gjør det ikke på den måten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om noen som gjør maori i Norge (og vær litt forsiktig med slike mønstre om du planlegger tur til NZ, de går ofte i arv og kan tilhøre familier noe Robbie Williams fant ut the hard way), men det er vel flere som gjør polynesisk og det er jo veldig likt maori, dog absolutt ikke det samme

yes seff man må respektere stilen og heller bruke elementer og lage om til sin egen stil, nettopp derfor jeg vil ha en som er spesiallist på det så det ikke blir krøll;) jeg har funnet endel rundtom i europa så blir nok en tur når ting skal gjøres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes seff man må respektere stilen og heller bruke elementer og lage om til sin egen stil, nettopp derfor jeg vil ha en som er spesiallist på det så det ikke blir krøll;) jeg har funnet endel rundtom i europa så blir nok en tur når ting skal gjøres:)

Sounds good, my man! Synes jo maori-tatoveringer er utrolig kule, spes en skikkelig moko. Er jo herlig å se noen av gutta på¨All Blacks og blekket de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Lagt ut bilde av min før tror jeg. Men lurer på og bygge på, hva synes dere? Dette var utganspunktet for min første :

post-1110-14440893035625_thumb.png

Den ble slik (noen detaljer som kroken osv, som dere ikke ser på disse)

post-1110-1444089303713_thumb.jpg

Nå vurderer jeg full sleeve nedover hele

post-1110-14440893037709_thumb.jpg

Med dette utgangspunktet eller inspirasjonen det skal bli en tatto av (fortsetter neverland temaet mitt)

post-1110-1444089303798_thumb.png

bilde 1 er på en måte landskapet. bare til inspirasjon. Bilde av båten, seilet og krokkodillen skal være hovedtema på forsiden, baksiden vil ha mer undervanstema og dersom det går få flettet inn teksten ett eller annet sted.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger tattoveringer. Men jeg er KRESEN, og det er sjeldent jeg ser bilder av virkelige kule tattoveringer som i tillegg ser original ut og da spesielt av motiv. Ganske mange syns jeg bikker fort over til harry. Derfor kommer jeg aldri til å ha noe motiv på meg selv, men nøyer meg med skrift! Har én så langt, og har planer om en skrift til under brystet. Deretter er jeg nok ferdigtattovert:)

Forguder LOTR så da falt det naturlig at om jeg skulle tattovere skrift, så ble det alvisk. Samme font som i ringen. Det står "This too shall pass" og betyr mye for meg.

post-1763-14440895486424_thumb.jpg

Akkurat ferdigtattovert.. Litt blekk over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye fine tattoveringer her!! (y) Her er de to nyeste tattooene mine. Men det er bare outlining'en da! Så eg skal snart fylle inn blekk og skyggelegging i glock'ene osv :) Men skal ha noe mere nedover ryggraden også - noen som har ideer på hva? Eg er så lite sikker! Alle tips og ideer blir tatt godt imot! :)

post-18955-14440895488489_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i natten.Hadde så lyst til og si litt om de som liker tattoo.Har noen selv og er fornøyd med de.Har bestemt og ta mi siste i slutten av november.Time er bestilt for lenge siden,men sånn er det når man har en flink tattovør.Siste stikk Elias er mannen som driver sitt studio. i Kristiansund og Molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...