Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det er å tatovere over strekkmerker? Har en god del på hofta men vil gjerne ha tatovering der!

Tatovering er en, om du spør meg, utmerket måte å skjule sjenerende arr og strekkmerker :)

Tatt i betraktning at man gjør sin research og plukker ut en dyktig tatovør som kan sine saker da, vel og merke.

Ett eksempel jeg har sett nå nylig er en piece tatovøren jeg bruker jobber med. Han skal dekke over en stor mengde arr: http://instagram.com/p/SJFLNriTsX/

Men, arrvev slik som strekkmerker og, ja, arr, krever litt mer av tatovøren og din egen kropp for å få blekket til å sitte ordentlig. Det kan ta litt lengre tid enn normalt, men det er det nok verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuck it, jeg poster skissen.. :D

[ATTACH]73821[/ATTACH]

Faen, tatovøren min er så rååå! :D Dette er første skisse, så skal ha noen endringer på den. Tanken er iallefall en krigerdame, føler det passer meg og personligheten min (jeg spiller alltid dametank i spill lol). Jeg liker sterke, tøffe damer og jeg vil gjerne være det selv.. :p

Plutselig fikk jeg time 27. desember... Jeg er SÅ nervøs!!!

post-9087-14440906058948_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovering er en, om du spør meg, utmerket måte å skjule sjenerende arr og strekkmerker :)

Tatt i betraktning at man gjør sin research og plukker ut en dyktig tatovør som kan sine saker da, vel og merke.

Ett eksempel jeg har sett nå nylig er en piece tatovøren jeg bruker jobber med. Han skal dekke over en stor mengde arr: http://instagram.com/p/SJFLNriTsX/

Men, arrvev slik som strekkmerker og, ja, arr, krever litt mer av tatovøren og din egen kropp for å få blekket til å sitte ordentlig. Det kan ta litt lengre tid enn normalt, men det er det nok verdt.

Yes, det høres veldig bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er superspent!! Blir nesten litt svimmel innimellom, for det er skummelt å ta et valg man skal leve med resten av livet. Andre ganger gleder jeg meg som en unge fordi jeg endelig skal få tatovering.. :p Noen som har lignende erfaring fra sin første...?

Jepp. Jeg tenkte på min i over et år. Hadde den som bakgrunn på mobilen for å sikre meg at jeg ikke "gikk lei." Men slappa v, når første tattoeringen er på plass blir du bare mer og mer glad for valget du gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er å tatovere over strekkmerker? Har en god del på hofta men vil gjerne ha tatovering der!

Har tatto over strekkmerker på innsiden av armen ( riktignok veldig små ). Det kan være du hovner litt forterte opp mens du sitter å tattoerer ( dette er varierer fra person til person, jeg hovner fort, blør lite som regel ) , og at blekket er litt vanskligere å få inn. Men bør gå fint :) Gå til noen som virkelig kan sakene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er superspent!! Blir nesten litt svimmel innimellom, for det er skummelt å ta et valg man skal leve med resten av livet. Andre ganger gleder jeg meg som en unge fordi jeg endelig skal få tatovering.. :p Noen som har lignende erfaring fra sin første...?

Hadde det sånn jeg også. ^^ Men da tatoveringen kom på plass var jeg bare lykkelig. :p Hehe.. De aller, aller fleste opplever det slik, som jeg har forstått det. (Om man har tenkt gjennom det godt, og har en god tatovør) Og man nøyer seg i det sjeldneste med en tattoo, når man først har tatt så blir man litt hekta. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...