Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en hel sleeve som satser på blir ferdig til høsten, som inneholder hodeskaller, pin-up dame og hanyamaske. De er i litt blandet tradisjonell og japansk stil. Også har jeg del tatoveringer på andre armen der det er masse stjerner. En stor stjerne rundt albuen med mange stjerner inni. stjerner nedover armen som omkranser en edderkoppned med en edderkopp med hodeskalle på. Disse er blitt tatt med bambus so det tok sin tid!! Så er det min stolthet, en bitteliten hodeskalle som jeg gjorde selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]42074[/ATTACH]

Min nyeste- pluss cover-ups av en 8 år gammel :p

Neste session på onsdag, da er det farge og skygge :D

Stilig! Skal ha en eller flere roser selv også :)

Har du noe erfaring med solid tattoo i Stavanger? Er ei som heter Kristina der som har noen veldig fine bilder på facebook i hvert fall :) Står mellom de og Black Pearl foreløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! Skal ha en eller flere roser selv også :)

Har du noe erfaring med solid tattoo i Stavanger? Er ei som heter Kristina der som har noen veldig fine bilder på facebook i hvert fall :) Står mellom de og Black Pearl foreløpig

Hele ryggen er tatt på Black Pearl.. De er fantastisk flinke hele gjengen..

Ellers er Trond på Leading Light Subskin - Trond kjempe flink..

Han jeg tok rosene hos er og flink.. Holder til i Sandnes på Evolution.. :) Fornøyd med alle tre selv..

Solid tattoo har jeg ikke vært innom desverre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele ryggen er tatt på Black Pearl.. De er fantastisk flinke hele gjengen..

Ellers er Trond på Leading Light Subskin - Trond kjempe flink..

Han jeg tok rosene hos er og flink.. Holder til i Sandnes på Evolution.. :) Fornøyd med alle tre selv..

Solid tattoo har jeg ikke vært innom desverre.. :)

Har litt å velge i altså :) Har du noe greie på ventetid, timepriser og sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt å velge i altså :) Har du noe greie på ventetid, timepriser og sånt? :)

Evolution er nyåpnet- så du for som regel time om en uke eller to:) Han har holdt på med det i 20 år, men nettopp startet for seg selv:) Ganske mye rimligere enn de andre og.

Black Pearl tar i mot bestillinger / timer hver 01 for den kommende måneden :) Pris varierer etter størrelse og tid de kommer til å bruke.. Men 3000 kr for 3 timer, og 6000 kr for en hel session..

Leading light og Trond kan ha ganske lange lister, hørte snakk om to tre mnd, men du kan være heldig og noen avbestiller :)

Der kjenner jeg ikke prisene desverre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evolution er nyåpnet- så du for som regel time om en uke eller to:) Han har holdt på med det i 20 år, men nettopp startet for seg selv:) Ganske mye rimligere enn de andre og.

Black Pearl tar i mot bestillinger / timer hver 01 for den kommende måneden :) Pris varierer etter størrelse og tid de kommer til å bruke.. Men 3000 kr for 3 timer, og 6000 kr for en hel session..

Leading light og Trond kan ha ganske lange lister, hørte snakk om to tre mnd, men du kan være heldig og noen avbestiller :)

Der kjenner jeg ikke prisene desverre:)

Alright, takk :) Kanskje jeg skal vurdere Evolution da, så ut som rosene dine var veldig fine i hvert fall :) Greit for en fattig student med litt rimeligere priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, takk :) Kanskje jeg skal vurdere Evolution da, så ut som rosene dine var veldig fine i hvert fall :) Greit for en fattig student med litt rimeligere priser.

Jeg er veldig fornøyd, pluss sett en del av arbeidet hans fra før :)

Broren min sitter og tar en sleeve der nå;) så kan anbefales :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig! Skal ha en eller flere roser selv også :)

Har du noe erfaring med solid tattoo i Stavanger? Er ei som heter Kristina der som har noen veldig fine bilder på facebook i hvert fall :) Står mellom de og Black Pearl foreløpig

Jeg kjenner Kristina og hun har vært et naturtalent siden dag en. Kan absolut anbefale henne! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
[ATTACH=full]42074[/ATTACH]

Min nyeste- pluss cover-ups av en 8 år gammel :p

Neste session på onsdag, da er det farge og skygge :D

Den tattisen kommer til å bli drit bra :D

Gleder meg veeldig til å se ferdig restultat :D

Håper å tror det blir en økt på meg også i løpet av denne frituren :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg elsker tatoveringer, og jeg gjorde ferdig min første forrige helg. :) Haha.. før jeg tok den var jeg 100% sikker på at jeg kun skulle ha denne.. Men nå tar jeg meg i å sitte å planlegge fler. :p Min er tatt på Art & Soul i Oslo av Stephane Frohing Casanova. Utrolig talentfull artist med 30 års erfaring, fra mange forskjellige land. :)

post-11905-14440873288114_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje et dumt spørsmål, men jeg har tenkt til å ta tatovering snart og på etterpleie står det at man ikke skal trene hard etterpå mens tatoveringen ennå tørker. Av dere som har tatoveringer her, har dere tatt totalt treningsfri eller har dere bare trent som før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje et dumt spørsmål, men jeg har tenkt til å ta tatovering snart og på etterpleie står det at man ikke skal trene hard etterpå mens tatoveringen ennå tørker. Av dere som har tatoveringer her, har dere tatt totalt treningsfri eller har dere bare trent som før?

Ikke noe problem å trene etter tattoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...