Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, er superspent!! Blir nesten litt svimmel innimellom, for det er skummelt å ta et valg man skal leve med resten av livet. Andre ganger gleder jeg meg som en unge fordi jeg endelig skal få tatovering.. :p Noen som har lignende erfaring fra sin første...?

Min første tattis(og garantert ikke siste) tok jeg for ikke mange ukene siden, og beundrer den hver dag og syns jeg er kul:cool: Jeg har alltid likt tatoveringer og hadde tenkt å ta den jeg har nå i flere år. Hadde sånn halvveis bestemt meg for å bestille time, da lillesøster fortalte hu hadde bestemt seg for å ta en. Så da kunne ikke jeg være no dårligere, troppa opp i tattoosjappa og fikk en samme dag:p Litt spontant kanskje, men den var godt planlagt;)

Ooog, lillesøster vet ikke noe om den enda(ikke mamma og pappa heller:eek:). Det kule er at vi har den samme tattisen, på samme sted.

post-13260-14440911175649_thumb.jpg

Ikke den største, men med et godt budskap;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tattis(og garantert ikke siste) tok jeg for ikke mange ukene siden, og beundrer den hver dag og syns jeg er kul:cool: Jeg har alltid likt tatoveringer og hadde tenkt å ta den jeg har nå i flere år. Hadde sånn halvveis bestemt meg for å bestille time, da lillesøster fortalte hu hadde bestemt seg for å ta en. Så da kunne ikke jeg være no dårligere, troppa opp i tattoosjappa og fikk en samme dag:p Litt spontant kanskje, men den var godt planlagt;)

Ooog, lillesøster vet ikke noe om den enda(ikke mamma og pappa heller:eek:). Det kule er at vi har den samme tattisen, på samme sted.

[ATTACH=full]78458[/ATTACH]

Ikke den største, men med et godt budskap;)

Takk for delingen, den der var fin! :)

Nå er det ca. to uker igjen, og jeg har så masse blandete følelser haha. Motivet har jeg ikke tenkt så veldig lenge på egentlig, men når jeg kom på det så tenkte jeg at det passet meg perfekt! Det er meg på så mange nivåer... Så jeg tror jeg har funnet noe bra :) Jeg har ikke tenkt å si noe til foreldrene mine før jeg tar den, for orker ikke den diskusjonen :p Men så hørte jeg at min fetter skal ta full sleeves på begge armene, så da får han sikkert mer oppmerksomhet enn meg haha xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vi er da voksne og kan tenke sjøl så foreldre kan si så mye de vil uten at det har no å si;) Skjønner da at tattisen ikke går bort i vask....

Og gled deg til du har fått på blekket, du kommer til å se på og beundre den, og ønske å vise den frem til alle hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to tattoveringer som jeg elsker! En på ribbeina (kort tekst) Og den jeg har på armen som jeg ikke sett liknende før. Er stolt av den. Gleder meg til å gjøre den på armen ferdig (en slags half sleeve, men samtidig ikke).

Gutter med tattoveringer er kjempefint. Så lenge det ikke er overdrevet. Spesielt hvis de har full sleeve bare på den ene armen. (begge er "too much" for min smak. Ikke det at jeg sier nei takk, da. Hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi er da voksne og kan tenke sjøl så foreldre kan si så mye de vil uten at det har no å si;) Skjønner da at tattisen ikke går bort i vask....

Og gled deg til du har fått på blekket, du kommer til å se på og beundre den, og ønske å vise den frem til alle hele tida!

Hun må si så mye hun vil, men jeg orker ikke høre på det...! :p Så jeg bare unngår den diskusjonen nå, så får hun bare godta det i ettertid.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min lille skatt bak øret:) Hatt den i seks månder, og enda angrer jeg ikke:) Skal ha en på venstre side over ribbeina hvor det skal stå "Through the smallest cracks light finds its way into the darkest places" .. teksten skal seffølgelig gå gjennom nøye grammatikk og stave inspeksjon først da:)

post-9700-14440913299833_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er å tatovere over strekkmerker? Har en god del på hofta men vil gjerne ha tatovering der!

Har ingen erfaring med strekkmerker, men har en del arr som buler både innover og utover som jeg har tattovert over, og det ble veldig bra! Det er litt forskjell på arrene og på den vanlige huden, arrene er jo veldig blanke og det er ikke resten av huden, men bortsett fra det synes det ikke att huden er arrete! (Det er jo og bare blankheten det skiller på, ikke fargene) En god tattovør fikser det nokk lett, kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med strekkmerker, men har en del arr som buler både innover og utover som jeg har tattovert over, og det ble veldig bra! Det er litt forskjell på arrene og på den vanlige huden, arrene er jo veldig blanke og det er ikke resten av huden, men bortsett fra det synes det ikke att huden er arrete! En god tattovør fikser det nokk lett, kjør på!

Kjempebra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...