Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker tatoveringer, og jeg gjorde ferdig min første forrige helg. :) Haha.. før jeg tok den var jeg 100% sikker på at jeg kun skulle ha denne.. Men nå tar jeg meg i å sitte å planlegge fler. :p Min er tatt på Art & Soul i Oslo av Stephane Frohing Casanova. Utrolig talentfull artist med 30 års erfaring, fra mange forskjellige land. :)

Hvor lang tid tok det? Du kledde den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har utrulig lyst på denne. fra skuldra til albuen. bare noe endringer på dragen. spesielt anisiktet og noe mønster på hammeren:) hva trur dere?

[ATTACH=full]38026[/ATTACH]

Skal du ha mjollnir så må du selfølgelig ha fulle detaljene som mjollnir har:p ellers blir den seende ganske tom ut:(

Men ser kul ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje et dumt spørsmål, men jeg har tenkt til å ta tatovering snart og på etterpleie står det at man ikke skal trene hard etterpå mens tatoveringen ennå tørker. Av dere som har tatoveringer her, har dere tatt totalt treningsfri eller har dere bare trent som før?

Jeg tok treningsfri. Jeg fikk beskjed av tatovøren min at trening burde vente i ca 4 dager. Tar man en stor tatovering så er dette lik et stort sår, og man vil ikke ha infeksjon i det. Man skal ikke ha noe omslag på det heller, så jeg tok ikke sjansen på å eksponere den for et treningsstudio der det kan være en del bakterier osv. =)

Men alt dette kan man jo spørre tatovøren om. Det kommer vel litt an på størrelse og plassering rekner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har verdens mest idiotiske tatovering -tror jeg! Heldigvis er den på innersiden av overarmen, så den synes ikke så ofte. Ulempen er at den ofte synes når jeg trener og det står "white"..derfor tror mange at jeg er rasist. Jeg er ikke det..men både jeg og tatovøren var så fulle at når han skulle ta resten av tatoveringen "trash", så fant vi ut at det var bedre å fortsette en annen dag.

Og dagen etter, så virket det ikke såå kult med "white trash" som det gjorde etter at jeg så bunnen i den første flasken med Galliano. ^^

Så har jeg en på låret, som jeg lagde selv i fylla engang..på fest hos samme fyr..skulle være en edderkopp, men det ser mer ut som en sol som er tegnet av en 5 åring.. Yeye.. Kanskje jeg gjør noe med de engang -fortrinnsvis edru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens mest idiotiske tatovering -tror jeg! Heldigvis er den på innersiden av overarmen, så den synes ikke så ofte. Ulempen er at den ofte synes når jeg trener og det står "white"..derfor tror mange at jeg er rasist. Jeg er ikke det..men både jeg og tatovøren var så fulle at når han skulle ta resten av tatoveringen "trash", så fant vi ut at det var bedre å fortsette en annen dag.

Og dagen etter, så virket det ikke såå kult med "white trash" som det gjorde etter at jeg så bunnen i den første flasken med Galliano. ^^

Så har jeg en på låret, som jeg lagde selv i fylla engang..på fest hos samme fyr..skulle være en edderkopp, men det ser mer ut som en sol som er tegnet av en 5 åring.. Yeye.. Kanskje jeg gjør noe med de engang -fortrinnsvis edru!

hahahahaha:P fylla har skylda:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg elsker tatoveringer, og jeg gjorde ferdig min første forrige helg. :) Haha.. før jeg tok den var jeg 100% sikker på at jeg kun skulle ha denne.. Men nå tar jeg meg i å sitte å planlegge fler. :p Min er tatt på Art & Soul i Oslo av Stephane Frohing Casanova. Utrolig talentfull artist med 30 års erfaring, fra mange forskjellige land. :)

[ATTACH=full]46307[/ATTACH]

Den var utrolig fin! En av de fineste jeg har sett på lenge, faktisk :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!

Takktakk;-)

Digger vikingen din!!! :p(y)

:-D Jeg digger den også, tok både den og hjertet i en session så idag er har jeg ikke gjort anna enn å ligge på sofaen!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kanskje et dumt spørsmål, men jeg har tenkt til å ta tatovering snart og på etterpleie står det at man ikke skal trene hard etterpå mens tatoveringen ennå tørker. Av dere som har tatoveringer her, har dere tatt totalt treningsfri eller har dere bare trent som før?

Man bør helst unngå trening i grotiden til tatoveringen. Ikke bare fordi det er som et stort skrubbsår, men også det at man svetter. Og svetter man ut fra tatoveringsområdet så kan man være så uheldig at dette påvirker det ferdige resultatet negativt. Jeg fikk streng beskjed av tstovøren "NO sweat!!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har en full-sleeve ( japansk stil ) på venstre arm. Digger tatoveringer. Om ikke lenge skal jeg ta en leg-sleeve også. Gleder meg allerede !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker tattoveringer ! (les jeg elsker kule tatoveringer, jeg personlig synes ikke for eksempel poter oppover brystet er spesielt fint.. men hver sim smak selvfølgelig!) Har en halvferdig selv(som jeg tok for type nesten et år siden), på ribbeina/ryggen. Gleder meg til den skal bli ferdig i høst!

[ATTACH]48806[/ATTACH]

post-4668-1444087610925_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...