Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jeg elsker tatoveringer, har tre og en helv :) Den ene driver jeg og fjerner med laser. Den er bare ikke helt meg, jeg tok den da jeg var 18. Men de tre andre er jeg fornøyd med. skjønner ikke hvordan jeg får endret størrelsen på bildet, så jeg får desverre ikke lagt ut noe her.... enda..... Ikke veldig teknisk anlagt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Her er min. Har en drage som har blitt bygd opp gjennom årene. Hver gang det har skjedd noe som har betydd noe i livet mitt så har jeg jobbet på dragen. Startet som en skisse før lærlingetiden og ble sagte bygd opp i løpet av de to årene når jeg var lærling. Ble fullført når jeg var ferdig og skal snart bygges på igjen, venter bare på pengene til å gjøre det ...

[ATTACH]71941[/ATTACH]

post-11624-14440903830891_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide med en post her, kanskje? Har fått tegnet et utkast av tatovøren nå! Jeg har ingen tatoveringer fra før, og jeg har tenkt å slå til med en stor en på overarm/skulder. Jeg vet ikke om det er vanlig å vise utkast fra tatovør til andre (eller poste på nettet...), så jeg legger ikke ved bildet før jeg vet om det er greit.. :p

Noen som har noen tips til en som skal tatovere seg for første gang? Jeg får av og til litt panikk over at jeg er redd jeg kommer til å angre eller noe, men jeg har tenkt å gjøre det uansett.. Tenker at det er bedre å angre på noe jeg gjorde, enn å angre på noe jeg ikke gjorde.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...