Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ta min første tatovering om nøyaktig en uke. Noen som vet hvor lenge man bør vente før man trener? Jeg spiller håndball og vi har akkurat fått to kamper flyttet til neste helg, så jeg lurer på om jeg kan/burde ta del i kampene. Skal så klart spør tattovøren når jeg får tatt tatoveringen, men er greit å få en liten idé om hva jeg burde gjøre før det. Skal ha tatoveringen på brystet, rett over hjertet, og den er ca. 8cm lang og ca. 3cm bred, dersom dette har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta min første tatovering om nøyaktig en uke. Noen som vet hvor lenge man bør vente før man trener? Jeg spiller håndball og vi har akkurat fått to kamper flyttet til neste helg, så jeg lurer på om jeg kan/burde ta del i kampene. Skal så klart spør tattovøren når jeg får tatt tatoveringen, men er greit å få en liten idé om hva jeg burde gjøre før det. Skal ha tatoveringen på brystet, rett over hjertet, og den er ca. 8cm lang og ca. 3cm bred, dersom dette har noen betydning.

stressa mye med det samma før jeg tok tættiz, men sålenge du ikke trener på en måte som gjør at utstyr o.l er i direkte kontakt med tattoveringen, så er det ikke så farlig. Du kan med andre ord helt fint trene, sålenge du ikke frykter en håndball med knusende fart rett på blekket (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stressa mye med det samma før jeg tok tættiz, men sålenge du ikke trener på en måte som gjør at utstyr o.l er i direkte kontakt med tattoveringen, så er det ikke så farlig. Du kan med andre ord helt fint trene, sålenge du ikke frykter en håndball med knusende fart rett på blekket (y)

Takk for svar! :D Regner med at jeg klarer å få opp armene for å beskytte tatoveringen dersom en håndball skulle komme flygende i den retningen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva synes dere om denne?

har sett igjennom X antall maori/samoan/polynesian tattooes nå, og falt litt for denne..

og noen som klarer å tippe ca pris på den?

på forhånd takk :)

[ATTACH=full]81466[/ATTACH]

Dude.. skal du ha en maori (noe en som ikke har noe tilknytning til maoristammene i det hele tatt bør ha) Så IKKE fin en på nettet!! En maori tatto, er faktisk livshistoriene til maori folket. De har sin egen unike betydning. Finner du en på nett, kan det godt hende at du har historien til en random fyr ute i verden på kroppen din. Skal du ta en maori, finn noen som kan faget, og lag din egen personlige. Ikke ta noe fra nett. Vær nøye med hva du tatoverer, for en maori kan være svært støtende mot maori stammene vis de ser en "ikke maori" med Maori tattoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K, dude..hehe..

Takk for tipset ;)

Skjønner godt hva du mener, men hvis du ser på den tattooen som jeg har lagt ved, så ser den mer celtic ut, pga mønstrene "inni".. jeg skulle ha skrevet at jeg har sett på ancient og celtic tattooer også.. my bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]25268[/ATTACH]

Her er min første og eneste hittil, men planlegger en sleeve på andre armen

Du er klar over at 88 betyr Heil Hitler? Om det var meningen og du visste om det så er det bare å kjøre på, men ellers kan det gi veldig feil signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3, en på skulderen, en på ankelen og en på ribbeina :p

Skuldra (tok da jeg var 15....) Fant ikke noe bedre bilde...

post-5121-14440915283342_thumb.jpg

Ankel/legg (18år): What doesn't kill you makes you stronger

post-5121-14440915266935_thumb.jpg

Ribbein (20år): Feed your faith, and your fears will starve to death

post-5121-14440915270354_thumb.jpg

Her var den 2min gammel så derfor den ser litt smårar ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3, en på skulderen, en på ankelen og en på ribbeina :p

Skuldra (tok da jeg var 15....) Fant ikke noe bedre bilde...

[ATTACH=full]81903[/ATTACH]

Ankel/legg (18år): What doesn't kill you makes you stronger

[ATTACH=full]81895[/ATTACH]

Ribbein (20år): Feed your faith, and your fears will starve to death

[ATTACH=full]81896[/ATTACH]

Her var den 2min gammel så derfor den ser litt smårar ut :)

Veldig fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...