Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

jeg vurderer sterkt å ta en tatto, men usikker på hvor. Har til nå kommet fram til dette. Selv er jeg ganske fornøyd med hva det betyr,men problemet er hvor den skal plasseres på kroppen.... Hva synes dere om denne og evt.plassering??:)

Strength comes from within.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

jeg vurderer sterkt å ta en tatto, men usikker på hvor. Har til nå kommet fram til dette. Selv er jeg ganske fornøyd med hva det betyr,men problemet er hvor den skal plasseres på kroppen.... Hva synes dere om denne og evt.plassering??:)

Strength comes from within.

Tattoeringer er konge, personlig liker jeg mine bedre og bedre for vær dag som går :)

Jeg vill anbefale deg å kontakte noen som driver med tattoering og forhøre. Slik slipper du å "fastlåse" deg på et sted, som kanskje ikke er gunstig å tattoere tekst på med den spesifikke fonten. Kroppen er bevegelig så det er en del hensyn å ta, spesielt med tekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattoeringer er konge, personlig liker jeg mine bedre og bedre for vær dag som går :)

Jeg vill anbefale deg å kontakte noen som driver med tattoering og forhøre. Slik slipper du å "fastlåse" deg på et sted, som kanskje ikke er gunstig å tattoere tekst på med den spesifikke fonten. Kroppen er bevegelig så det er en del hensyn å ta, spesielt med tekst :)

Ok, ja, takk for tips, er nok lurt det, vil jo gjerne at det skal se best mulig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker tatoveringer, og jeg gjorde ferdig min første forrige helg. :) Haha.. før jeg tok den var jeg 100% sikker på at jeg kun skulle ha denne.. Men nå tar jeg meg i å sitte å planlegge fler. :p Min er tatt på Art & Soul i Oslo av Stephane Frohing Casanova. Utrolig talentfull artist med 30 års erfaring, fra mange forskjellige land. :)

[ATTACH=full]46307[/ATTACH]

hvor mange timer gikk denne sleeven på?? sykt fet, med ekstremt ferdigheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker tattoveringer, og syns ikke man skal la vær å ta dem fordi man er redd for hva andre skal mene. Jeg har en på håndleddet som jeg sjeldent får skjult, har fått kommentarer som, hva når du gifter deg, hva med jobb osv... Vel den jeg gifta meg med måtte gifte seg med meg fordi han elsket meg for den jeg er, med eller uten tattoveringer. Med tanke på jobb, ja da er det kanskje ikke kjempelurt å velge veldig tydelige symboler som dødninghoder, blod og gørr om man søker jobb i feks barnehage.. ta heller dem så man kan skjule dem om man ikke helt vet hvor man havner i forhold til jobb, men ta dem om de er deg. Jeg tenker at man tar tattoveringer for å fremme sin egen personlighet, og egne verdier, eller pga opplevelser i livet... For min del vil jeg ha en diger en over halve kroppem, og i dont care hva andre synes så lenge jeg likr den sjøl. Jeg er meg ikke deg.. og når jeg blir gammel så har alle tattiser, og jeg tror uansett ikke jeg kommer til å fly rynkete rundt i bikini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattoeringer er konge, personlig liker jeg mine bedre og bedre for vær dag som går :)

Jeg vill anbefale deg å kontakte noen som driver med tattoering og forhøre. Slik slipper du å "fastlåse" deg på et sted, som kanskje ikke er gunstig å tattoere tekst på med den spesifikke fonten. Kroppen er bevegelig så det er en del hensyn å ta, spesielt med tekst :)

Tja for min del pleier jeg å tenke ut tre-fire steder hvor jeg selv har lyst å ha mine tatoveringer. Dernest kommer samtalen inn med tatovøren om ideen og da også størrelsen. (alle mine tegninger/størrelser har blitt endret etter forslag fra tatovør, og angrer ikke på at jeg har hørt på dem) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var armen min tilnærmet ferdiggrodd etter gøteborg convention.

Er jo da foreløpig to separate tatoveringer, men skal ende opp som en full sleeve til slutt :)

Selv om overarmen med Vader og Mario måtte avbrytes midt i økten så slenger jeg opp "in progress" bilde.

Overarm:

[ATTACH]58106[/ATTACH]

Underarm:

[ATTACH]58108[/ATTACH]

post-13191-14440886740496_thumb.jpg

post-13191-14440886741382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var armen min tilnærmet ferdiggrodd etter gøteborg convention.

Er jo da foreløpig to separate tatoveringer, men skal ende opp som en full sleeve til slutt :)

Selv om overarmen med Vader og Mario måtte avbrytes midt i økten så slenger jeg opp "in progress" bilde.

Overarm:

[ATTACH]58106[/ATTACH]

Underarm:

[ATTACH]58108[/ATTACH]

rått, Nintendo all over love it, (bortsett fra darth da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til maori tatovør eller noen som er dyktig på den stilen?

Vet ikke om noen som gjør maori i Norge (og vær litt forsiktig med slike mønstre om du planlegger tur til NZ, de går ofte i arv og kan tilhøre familier noe Robbie Williams fant ut the hard way), men det er vel flere som gjør polynesisk og det er jo veldig likt maori, dog absolutt ikke det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...