Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Carpe Noctem på venstre håndledd med kladde skrift, og Carpe Diem på høyre håndledd med fin skrift (motsettninger).

Og et kors på høyre skulder, samt et påbegynt motiv på ryggen (Ying Yang (ikke tatt) tegnet med en drage på ene siden og tiger på andre).. Samt blomstre og japanske "vifter". Så temaet blir motsettninger fra høyre til venstre arm..

Lenge siden eg har fått tatt nå.. Må få fortsatt.

Når eg har tid, har eg ikkje penger, når eg har penger har eg ikkje tid :( haha...

Blir full sleeve på både høyre og venstre arm, samt noe frem på brystet... Ting tar tid :)

Endelig bestilt time for å fortsette på ryggen, kanskje eg faktisk blir ferdig i vinter :p Gått en del timer nå...

Fortsette på en av armene så fort ryggen er ferdig, tilnærma alt av planer ligger klart.. Tid og penger er noe dritt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre små som jeg tok da jeg var 18. En skorpion på rumpa/hofta. Kinesisk tegn over bryst og tegn for mann/planeten mars på underarm. Alle betyr noe for meg. Angrer forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Noe er ganske stilig/vakkert, men mye er direkte stygt og roper "heijegvarfullisyden". Mye syns jeg er fint fordi det representerer personen - selv om jeg aldri i livet hadde tatt noe lignende selv. Og det er det jeg liker.

Har veldig lyst på tatoveringer selv, men har rett og slett ikke råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...