Jump to content
Ultraboy

Tatoveringer

Recommended Posts

Fortsetter under...

Sleeve kan være utrolig kult, men som med alle tattoveringer; det kommer helt an på hvem som bærer dem! Jeg har en liten på ryggen; "ars longa vita brevis" står det. Ikke fordi den setningen er utrolig viktig for meg, men fordi personen som alltid sa det til meg var viktig. Klisje. Hehe..

post-866-14440823485532_thumb.png

Den ser litt skeiv ut men men!

Jeg er svak for tatoveringer. Selv har jeg en tribal på korsryggen jeg tok for 10 år siden, planer om en ny. Skrift rett under brystet ganske snart :)

Annonse

Har tre stykker selv, en Fønix, en djevel med roser, og en half-sleeve som ikke er ferdig, som skal liksom være "helvete". Består av masse sjeler, som du ikke helt klarer å se med mindre du kikker to ganger på den.

[ATTACH]917[/ATTACH]

post-49-14440823486277_thumb.jpg

Min første, og foreløpig eneste, kommer garantert flere!;)

Er ikke så vondt å tatovere på ribbeina som mange tror, kilte mer en det gjorde vondt:D

[ATTACH=full]908[/ATTACH]

Stilig!

Hvor vondt det gjør kommer vel an på størrelsen tenker jeg.. er først etter den første timen kiling går over til en slitsom smerte :D

Kjipt at det er så utrolig vanskelig å finne en tattovering jeg liker... Er utrolig kresen. Foreløpig er det stilen som er mest aktuell. Kommer til å ha andre motiv, men liker fargebruken og at det er motiver, selv om de ikke er overtydlige. Jeg ønsker ikke å ha en tattovering som alle kan se hva skal forestille på 50 meter avstand. http://www.flickr.com/photos/thetattoostudio/2714580907/

Kjipt at det er så utrolig vanskelig å finne en tattovering jeg liker... Er utrolig kresen. Foreløpig er det stilen som er mest aktuell. Kommer til å ha andre motiv, men liker fargebruken og at det er motiver, selv om de ikke er overtydlige. Jeg ønsker ikke å ha en tattovering som alle kan se hva skal forestille på 50 meter avstand. http://www.flickr.com/photos/thetattoostudio/2714580907/

Det beste er å ta kontakt med den tattovøren du vil skal utføre arbeidet, be vedkommende om å tegne det du ønsker :-). Da får du det du vil ha OG en som ikke absolutt alle kan kopiere (det blir jo tross alt DIN tegning).

Har tre stykker selv, en Fønix, en djevel med roser, og en half-sleeve som ikke er ferdig, som skal liksom være "helvete". Består av masse sjeler, som du ikke helt klarer å se med mindre du kikker to ganger på den.

[ATTACH]917[/ATTACH]

Sinnsykt kule tatoveringer!:)

Tattoveringer syns jeg er kjempe tøft! Vil gjærne ta en, men er så utrolig redd for at jeg kommer til å gå lei og angre :/

Annonse

Har denne (disse to) på underarmen, skal bli en sleeve etterhvert tror jeg. Figuren i midten er et motiv fra Radiohead og den utenpå er fra Sigur Rós. Hele armen min skal være inspirert av band som har rørt ved sjela mi.

Stilig! Trodde jeg var den eneste som hørt om Sigur Rós! Der tok jeg feil :D

Huff, tatoveringere er skumle, ikke fordi jeg ikke liker dem men fordi man blir totalt hekta :) Jeg skulle ha en, nå har jeg fem og en sjette på vei :D

[ATTACH]912[/ATTACH][ATTACH]913[/ATTACH][ATTACH]914[/ATTACH][ATTACH]915[/ATTACH]

Ah! De var nydelige! :D