Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes tatoveringer er utrolig kult på de som kler det, kanskje spesielt på gutter :) Har lenge hatt lyst på en selv, men er veldig usikker på hva, hvor og om jeg i det hele tatt hadde kledd det... Skal sies at tatoveringer er fint, men i mine øyne synes jeg tribals er ganske grusomt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et litt delt syn på tattiser. Har ingen selv, men skal ikke utelukke at jeg kommer til å få det en gang. Synes tattiser bør være betydningsfulle eller kunstneriske. Er en del drittstygge tattiser ute og går, og en del episke :)

Slenger ved et par random bilder av noen fancy tattiser, uten at jeg nødvendigvis ville hatt noen av dem selv:

tattoos-by-peter-lagergren-3.jpg

tattoos-by-peter-lagergren-1.jpg

641.jpg

s_t35_RTR2RTR41.jpg

Synes noe liknende dette med denne plasseringa ville vært kult:

tattoos-by-peter-lagergren-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv 1 tatovering og planer om et par til =) Jeg synes tatoveringer er utrolig fint, men selvfølgelig med visse grenser. Man skal ha mer synlig hus enn tatoveringer mener nå jeg, og i tillegg synes jeg det burde være en mening/historie bak en tatovering.. Trenger ikke være noe biggie, bare ikke at tatoveringen er heelt random=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Jeg får meg ny tatovering på onsdag, dere kan tro jeg gleder meg!

[ATTACH=full]1132[/ATTACH]

Dette motivet skal pryde leggen min :D Drager er min religion og hva er vel mer naturlig enn en dragescene?

Kjempe fint motiv! Håper du legger ut et bilde av leggen når tattisen er ferdig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er starten på min nye tatovering! Litt vanskelig å ta ordentlige bilder så lenge den er rundt leggen, men jeg gjorde mitt beste. Dagen idag gikk ut på å skisse opp tatoveringen og strekke den opp grovt med svake streker (vil ikke ha markerte sorte streker på det ferdige resultatet) så litt vanskelig å få et ordentlig inntrykk av den. Neste time er neste uke og da blir det nok litt mer farger på den :)

post-469-14440823725555_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Dette er starten på min nye tatovering! Litt vanskelig å ta ordentlige bilder så lenge den er rundt leggen, men jeg gjorde mitt beste. Dagen idag gikk ut på å skisse opp tatoveringen og strekke den opp grovt med svake streker (vil ikke ha markerte sorte streker på det ferdige resultatet) så litt vanskelig å få et ordentlig inntrykk av den. Neste time er neste uke og da blir det nok litt mer farger på den :)

[ATTACH=full]1255[/ATTACH]

Gleder meg til å se fortsettelsen, ser veldig bra ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...