Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det verste jeg ser er masse tilfeldige tatoveringer som ikke har noen sammenheng eller ikke er i samme stil. F.eks en tegneseriefigur her, noen stjerner der og noen blomster en annen plass. Det gjelder jo også heftige kunstverk som ikke flyter inni hverandre på noen måte.

Utenom det så er det mye som jeg syns ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første, og foreløpig eneste, kommer garantert flere!;)

Er ikke så vondt å tatovere på ribbeina som mange tror, kilte mer en det gjorde vondt:D

[ATTACH=full]908[/ATTACH]

Denne likte jeg kjempegodt! :) tenkte på noe i samme stilen selv, eventuelt bare langs kanten på fotbladet/vrista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Denne likte jeg kjempegodt! :) tenkte på noe i samme stilen selv, eventuelt bare langs kanten på fotbladet/vrista.

Takk:D Ja det er en veldig kul plassering! Go for it!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt lyst på tatovering, og det er sykt mye som ser bra ut. Men jeg klarer ikke se for meg hvordan jeg skal "leve med den" så lenge. Dessuten ser tatoveringer kulest ut på folk som er litt biff, og ikke stælker som meg...

Jeg er ikke enig! ;) Tatoveringer er kult på de fleste.

Jeg var selv ganske bekymra for om jeg ville kle tatoveringer (skulle jeg først ha, så skulle det være sleeves og hele pakka), men nå føles det som om de alltid har vært der, og noen har til og med sagt at jeg kler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at tatoveringene skal bety noe dypt og meningsfullt for personen?

Jeg tror det er litt TV hysteri. For meg er tatovering kunst på samme måte som et maleri. Plassering, størrelse og motiv er utrolig viktig. Det nytter ikke å ha en svær arm med en bitte liten tatovering.

HALLELUJAH, AMEN, osv.

Er ikke noe galt i det om folk ønsker å ha en betydning bak sin tatovering, men jeg har fått inntrykk av at folk er litt i overkant opptatt av at tatoveringen skal ha symbolsk mening. Vil du tatovere en bæsj til ære for din døde onkel som jobbet med produksjon av naturgjødsel?

Det er flust av folk som har tatovert stjernetegnet sitt, fødselsdatoen sin, navnet sitt og så videre - i frykt for å angre. Da mener jeg at da kan du liksågodt la være. Det blir for meg å tatovere seg bare for å tatovere seg.

Mitt råd er hvertfall å la estetikk veie tyngst for valg av motiv. Synes du påfugler er vakre? GO AHEAD! Du trenger ikke ha noen grunn for å ha et slikt fargerikt og vakkert motiv på kroppen. Det viktigste er at du har en tatovering som er såpass flott at du kunne tenke deg å leve med den resten av livet.

Gjør gjerne litt grundig research på tatovører. Den lokale sjappa er ikke nødvendigvis den beste. Det kan hende du finner drømmetatovøren på andre siden av landet, men hva så? Hva er en liten weekendtur med de ekstra utgiftene det medfører, når tatoveringen er en investering for livet?

Og for all del, IKKE TENK PRIS! Du får det du betaler for, for å si det slik. Igjen; tenk at det er en livslang investering.

Kjøp tatoveringsblader (her kan jeg anbefale Nordic Tattoo Mag! http://www.tattoomagazine.no/), dra på messer, bli inspirert, vær kresen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLELUJAH, AMEN, osv.

Er ikke noe galt i det om folk ønsker å ha en betydning bak sin tatovering, men jeg har fått inntrykk av at folk er litt i overkant opptatt av at tatoveringen skal ha symbolsk mening. Vil du tatovere en bæsj til ære for din døde onkel som jobbet med produksjon av naturgjødsel?

Det er flust av folk som har tatovert stjernetegnet sitt, fødselsdatoen sin, navnet sitt og så videre - i frykt for å angre. Da mener jeg at da kan du liksågodt la være. Det blir for meg å tatovere seg bare for å tatovere seg.

Mitt råd er hvertfall å la estetikk veie tyngst for valg av motiv. Synes du påfugler er vakre? GO AHEAD! Du trenger ikke ha noen grunn for å ha et slikt fargerikt og vakkert motiv på kroppen. Det viktigste er at du har en tatovering som er såpass flott at du kunne tenke deg å leve med den resten av livet.

Gjør gjerne litt grundig research på tatovører. Den lokale sjappa er ikke nødvendigvis den beste. Det kan hende du finner drømmetatovøren på andre siden av landet, men hva så? Hva er en liten weekendtur med de ekstra utgiftene det medfører, når tatoveringen er en investering for livet?

Og for all del, IKKE TENK PRIS! Du får det du betaler for, for å si det slik. Igjen; tenk at det er en livslang investering.

Kjøp tatoveringsblader (her kan jeg anbefale Nordic Tattoo Mag! http://www.tattoomagazine.no/), dra på messer, bli inspirert, vær kresen.

Ang dette med betydninger av tatoveringer, jeg synes det viktigste er at de betyr noe for DEG, det trenger ikke være noe alle andre ser. For eksempel, jeg har en liten trible tatovering på ankelen. Det er egentlig ikke noe spesielt med den men for meg symboliserer den at jeg kom ut av et forhold som ikke var bra for meg. Hadde nemlig tatovert navnet hans på ankelen og tatoveringen dekker over det navnet! Dersom du elsker drager og tatoverer en drage så kan jo det også være symbolikk nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup! Det er viktig å huske på at man tatoverer seg for SEG SELV, og det er EN SELV som skal leve med de motivene for resten av livet.

Jeg håper bare å få litt fokus fra det oppfatningen om at man må ha en tårevåt LA Ink-historie før man kan tatovere seg.

ja takk begge deler:) for det er engang sånn at; HATERS GONNA HATE! Misunnelse er en dødssynd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...