Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Brukernavn007
Hehe, godt jeg kan gjøre dagen din litt mer spennende ;) Tror den kommer til å bli kjempefin, gleder meg like mye selv :D

Den største gleden en kan ha er å gjøre andre glad, er det ikke det som er ordtaket? :p Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes folk om tatoveringer? Har du noen selv og hva har du tattovert? Jeg synes det er kult med tatoveringer så lenge man ikke overdriver. Legg ut gjerne bilder av deg selv med tatoveringer eller tatoveringer dere synes er kule:)

Jeg har to stk :)

Tattoveringer på ryggen og underarmen på gutter er utrolig HOT! Spesielt hvis de er bra trent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ti tatoveringer. Alle betyr forskjellige ting, men nå er det så sent at jeg ikke orker å fortelle hva (skal på jobb om seks timer). Hvis noen lurer, så kan jeg godt fortelle i morgen. Men jeg kan si at de dekker begge sidene av ribbeina og nedover til hoftebeina, ene baksiden av underarmen, nakken, begge håndledd, to fingre og ene kravebein/skulder. I <3 ink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes folk om tatoveringer? Har du noen selv og hva har du tattovert? Jeg synes det er kult med tatoveringer så lenge man ikke overdriver. Legg ut gjerne bilder av deg selv med tatoveringer eller tatoveringer dere synes er kule:)

Jeg har selv 8 stk, men de er relativt diskret. Jeg liker ikke for mye, store tatoveringer på jenter, f.eks. sleeves eller på hals/brystkasse:thumbsdown: Trendy tattiser som alle har-ukult så det holder:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]911[/ATTACH]

Denne er den jeg har snakket om tidligere, er mitt livs motto. INGEN har lov å klage over at de ikke får til noe eller at de ikke er noe osv bare for hvordan livet dems har vært. "jeg driter i skolen, jeg har det så vanskelig hjemme pga at mamma og pappa skal skilles" sorry men jeg får makk av slike mennesker!:!::sick:

Som jeg pleier å si; på tross av, ikke på grunn av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel litt ymse tatoveringer... og fler blir det nok. I hvert fall en til i løpet av vinteren.

Personlig er jeg egentlig mer opptatt av at ev. tatoveringer skal bety noe for en eller at de har en god fortelling knyttet til seg, enn at de skal se bra ut.[ATTACH=full]936[/ATTACH] [ATTACH=full]938[/ATTACH]

Jeg er en sucker for norskt og norrønt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...