Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått to bokser med Berzerk. Men det står ikke at de inneholder 1.3 dimethylamylamine. Er ikkje det stoffet lenger i Berzerk? Eller har eg fått en annen versjon? Den funka berre middels egentlig, merka ikkje så mykje bortsett frå sinnsjukt med kløe og prikking i trynet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horsepower :)

bestillte 1 boks craze på massnutrition ifjor, funket ikke en drit.. men så var jeg påå klassetur i stockholm for et par uker siden, og kom over mmsports, og fikk høre at de skulle stoppe me craze i både danmark og sverige, da tok jeg fatt og kjøpte 2 bokser. fyyfan 2 toppa scoops var heelt sykt! må ha fått fake på MN. ambefaler craze på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

gikk tom for Redforce herom dagen og tok ei coffein pille og en stor boks redbull, og fy dæven, det var fokuset sitt det:p

ca likt som Jack3D bare uten prikkinga og litt ytterst på kraft tilskuddet, men selve økta gikk som ett skudd, må nok få kjøpt meg en dunke redforce igjen, for damn kan jo risikere og bli feitere enn jeg noengang har vært om jeg skal gasse meg med en halvliter redbull før hver trening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creatine Complete Extreme bl.a

Ser de har koffein tabletter inne på GG nå igjen, vurderer bare kombinere f. eks. rapid pump/N.O. Fury caps med ren koffein, så sparer jeg endel plass samtidig.

Har prøvd endel pwoer med og uten dmaa/geranium men husket jeg så en advarsel på en at selv om de hadde ekstraktert dmaa'en ville den slå ut på tester pga. det var geraniumekstrakt i den og ble litt skremt siden jeg ar inntrykk av at forsvaret slår ganske hardt ut på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geranium er ikke bra, nei.

Når det gjelder koffeinpiller på GG, så råder jeg deg ikke å kjøpe FightBurn fettforbrenner. Jeg kjøpte den pga. koffeinpillene ikke var på lager.

Jeg kjenner absolutt ingenting av disse, spørs om det bare er placebo-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...