Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker for tiden Ripped freak fra gymgrossisten som pwo, har prøvd neurocore før og føler vel de ligger i samme gaten..God pump, masse energi og fokus, føles ut som om man kan rive ned ett hus! Prøvd det samme en gang til løping, og følte at jeg kunne holde ut lengre(6x4 intervall),var kanskje bare psykisk.. men er spent på om dere har noen andre forslag til løping, altså om det er noen pwo'er eller lignende ting som er gode til slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den gamle Jack3d er min favoritt, skal teste ut craze nå, hørt mye bra om den:) så får vi se om det blir en ny favoritt.

Fikk ofte craze med treningskompisen før trening, det funker utrolig bra!! Men siden jeg ikke drikker kaffe eller noe så var det ikke så lurt med 2 scoops, rista hele kvelden, haha! Men 1 scoop funka perfekt for meg, har så lyst å få tak i en boks selv! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper inn pulver fra Bulkpowders og mikser selv:

200 mg koffein

2 g Beta alanine

2 g Taurin

2 g Kreatin

2g Cittruline Malate

Smaker høgg siden man ikke har noe smakstilsetninger, men funker fint når man shotter det. Blir langt billigere enn PWO`ene man får kjøpt (bestiller for under 200,- hver gang) og funker nok like bra.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor såpass nærme Sverige at jeg bare dundrer over å handler på BodyPower der :)

Kjøper " Im FUCKED up " for alle penga ! Elsker den pwo'n !

1 Scoop også holder jeg hardt tempo på "Ghetto Gym , Bjørkelangen " samt at jeg sover som en stein etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Craze, N.O. Xplode 2.0 og Animus og føler Craze er egen divisjon når det kommer til energi og fokus.

N.O. Xplode ga meg massive pumps, som varte en god stund etter trening,ok energi.

Animus fortsatt under evaluering:)

Er nysgjerrig på Hemovol og Jack3d advanced.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt Craze i det siste, Og det er til og anbefale :) , Brukte også SAW som er good, Er nå på ett nytt PWO som heter Oxy Pump ska teste det framover :)

Hvor kjøper du Craze...? Etter at predator nutrition satte opp prisen på frakt koster det omtrent 900 å kjøpe derfra og det er litt for dyrt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...