Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

mitt er 1.M.R( one more rep) kjøpt hos gymgrossisten i strømstad.eneste som er dumt at jeg "kræsjer" etter trening og ikke sovner før langt på natt. men men ;)

nr2 er jacked xx fra mmsports. den er billig og sparker som fy!

nr3 er vip x fra mmsports. billig og bra.

Hva er DIN favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Widding

jack3d har vell relativt lite koffein i seg.. tok dette idag faktisk, 2.5scoops + 250mg.. litt bivirkninger atm men klarte iaff det eg sko på treningen

BTW; ikkje kjør min protokoll uten tilvenning.. har sjøl endt opp me litt harde bivirkninger på trening så ver forsiktig pplz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3d - dårligste pre-workout jeg har prøvd så langt (jeg har prøvd MANGE). Uforståelig for meg at den har fått en slik kultstatus. Kan være fordi folk ble tatt i dopingtest og skyldte på den, i dunno. Fordelen med den er at doseringen er lav.

NoXplode - Heftigste jeg har vært borti, men man må jo ta enorme mengder for en "normal" dosering. i tillegg smaker det forferdelig og gir sprutbæsj 10 minutter etter inntak hver eneste gang for meg.

SuperPump max - Mest behagelige jeg har vært borti av de utenlandske. God på smak, god energi og fokus, men ingen problemer. Dog folk har gitt den kallenavnet "SuperDump" så høres ut som noen har samme problem med den som jeg har med NoXplode.

WTF - Den forrige jeg brukte. Ga et voldsomt fokus og driv på trening som gjør den til en stor favoritt. God på smak, beskjeden dosering og all round god. Ikke så voldsom full av stimulanter som andre produkter som og gir den en pluss i min bok.

Den jeg bruker i dag er Kre-alkalyn Pro fra AAEFX, både fordi jeg selger den selv og fordi jeg ville roe meg litt med bruk av veldig sterke pre-workout produkter en liten stund. Den gir meg fin energi og god pump. Men er selvfølgelig ikke sammenlignbar med noen av disse andre monstrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg har prøvd, er Jack3d. Usikker på om jeg får virkning i det heletatt. Kan ikke fatte at folk klarer å svelge den driten! Brekker meg etter hver slurk - og av den grunn står jeg heller over. Pluss at det prikker og klør over hele kroppen, og jeg får røde prikker på hendene.

Smaksmessig lurer jeg på om noen synes andre smaker er bedre? Jeg prøvde tropical fruit punch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg har prøvd, er Jack3d. Usikker på om jeg får virkning i det heletatt. Kan ikke fatte at folk klarer å svelge den driten! Brekker meg etter hver slurk - og av den grunn står jeg heller over. Pluss at det prikker og klør over hele kroppen, og jeg får røde prikker på hendene.

Smaksmessig lurer jeg på om noen synes andre smaker er bedre? Jeg prøvde tropical fruit punch.

Kløingen du kjenner kommer fra beta-alaninen, det heter parathesia og jeg kan skjønne det er ubehagelig. Men jeg har aldri hørt om synlig prikker av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...