Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nobro
ka så funke best :)

Det kommer du ikke til å få noe endelig svar på. De fleste funker ganske likt, og kanskje spesielt de to-tre første gangene du bruker de. Men du ser jo hvilke produktnavn som går igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
nei eg ser kje d..:) eehhe.. .orke kje å bla igjennom alle disse sidene, så du , så har aktivt følgt me her, kan du ikje bare sei d t meg ?:))

Ettersom jeg brukte fem minutter på å tolke innlegget ditt så kan du avse tre minutter til å browse tråden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Ripped Freak PWO (ikke kapsler) bruker jeg for tiden og synes den funker bedre enn Jack 3D. Men ingenting slår gode gamle Jack3d som ikke lenger er i salg...

Men lurer på en ting, vil Ripped Freak PWO gi utslag på dopingprøve? Har ikke lyst til å bruke noe ulovlig... på mitt treningssenter må alle medlemene signere på at de godtar dopingkontroller også.

Ingredienser Blå Raspberry: L-tyrosin [1.5 g], beta-alanine [750 mg], vandfri koffein [250 mg], vitamin C (ascorbinsyre) [20 mg, 25% *] Panax ginseng (ekstrakt av planten) [10 mg], Olea europaea [5 mg], vitamin B6 (pyridoxinhydrochlorid) [12:35 mg 25% *], vitamin D (cholecalciferol) [1.25 mcg, 25% *], sitronsyre, aroma, æblesyre, sødemiddel (acesulfam -K, sukralose).

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/ripped-freak-pwo-200-g

Takk for hjelpen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kom over No Xplode i sverige, og fant kun noen gamle tråder at det inneholder ting som kan slå ut på dopingtest (for testede utøvere). Leste bare kjapt bakpå før jeg kjøpte den, men noen som veit om det er noe "ulovlig" i den? Er den, som mange andre pwo, moderert i senere tid?

Er litt for prinsippfast og gidder ikke bruke ting som kan slå ut på dopingtest, selv om jeg ikke er en testet utøver.

IAmaBro McBain flexxnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobro
Kom over No Xplode i sverige, og fant kun noen gamle tråder at det inneholder ting som kan slå ut på dopingtest (for testede utøvere). Leste bare kjapt bakpå før jeg kjøpte den, men noen som veit om det er noe "ulovlig" i den? Er den, som mange andre pwo, moderert i senere tid?

Er litt for prinsippfast og gidder ikke bruke ting som kan slå ut på dopingtest, selv om jeg ikke er en testet utøver.

IAmaBro McBain flexxnes

Hvis det står det på den så er det nok pga Geranuimekstrakt/1,3-dimethylamanamine(sånn ca). Står som regel oppført som Geranium av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...