Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler deg å slenge en boks med Prodigy i handlekurven hvis du skal bestille fra MM!

Takker! Det skal jeg så absolutt gjøre! Alltid ute etter nye pre-workout opplevelser ;D Og skulle du sett på maken, jeg får da med en gratis og awesome PNI t-skjorte på kjøpet! :) Og jeg som fra før av var ute etter et nytt fest-antrekk, dette kaller jeg to fluer i en smekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen anbefale bra pre-workout som kan bestilles i Norge?

Anabolic beast fra gymgrossisten smaker veldig godt, men effekten syns jeg er rævva. Men husk, slikt er veldig individuelt :)

Den første pre-workouten jeg prøvde var N.O-Xplode, og den selges her: N.O-XPLODE 1,1kg | Body4you

Husker jeg var veldig fornøyd med den, men har ikke brukt den på et år, litt for mye carbs. Vannmelon syns jeg var konge, føles som man drikker syre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Takker! Det skal jeg så absolutt gjøre! Alltid ute etter nye pre-workout opplevelser ;D Og skulle du sett på maken, jeg får da med en gratis og awesome PNI t-skjorte på kjøpet! :) Og jeg som fra før av var ute etter et nytt fest-antrekk, dette kaller jeg to fluer i en smekk.

Jepp, og så får du med MMsports skjorte også om du bestiller for en viss sum, noe jeg regner med du klarer:) De nye har veldig nice fit(str L);) Den fra PNI var bittelitt posete(str L) men helt ok til rygg og beinøkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anabolic beast fra gymgrossisten smaker veldig godt, men effekten syns jeg er rævva. Men husk, slikt er veldig individuelt :)

Den første pre-workouten jeg prøvde var N.O-Xplode, og den selges her: N.O-XPLODE 1,1kg | Body4you

Husker jeg var veldig fornøyd med den, men har ikke brukt den på et år, litt for mye carbs. Vannmelon syns jeg var konge, føles som man drikker syre :)

Takk for svar:) Jeg prioriterer effekt framfor smak, så da prøver jeg meg på den sistnevnte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, og så får du med MMsports skjorte også om du bestiller for en viss sum, noe jeg regner med du klarer:) De nye har veldig nice fit(str L);) Den fra PNI var bittelitt posete(str L) men helt ok til rygg og beinøkter.

Hehe, ja, det skal jeg få til! ;) Voldsomt med god informasjon du kommer med. Du er jammen meg en bro. Hovedgrunnen til at jeg bestiller fra mmsports er faktisk for å kjøpe et whey isolat du anbefalte i en proteintråd, om jeg ikke husker helt feil.. :p haha.

Men jeg har et spørsmål! De ber om personnummer og telefonnummer, men mitt personnummer er så klart ugyldig, og telefonummeret til Superbutikken på Storlien er et fasttelefonnummer så det går ikke gjennom. Så jeg har store planer om å bare finne på et personnummer og bruke et random gyldig mobilnummer. Det fungerer! :) Men spørsmålet er jo om dette er lurt.. :p hehe. Stod du ovenfor samme problemstilling da du bestilte derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Hehe, ja, det skal jeg få til! ;) Voldsomt med god informasjon du kommer med. Du er jammen meg en bro. Hovedgrunnen til at jeg bestiller fra mmsports er faktisk for å kjøpe et whey isolat du anbefalte i en proteintråd, om jeg ikke husker helt feil.. :p haha.

Men jeg har et spørsmål! De ber om personnummer og telefonnummer, men mitt personnummer er så klart ugyldig, og telefonummeret til Superbutikken på Storlien er et fasttelefonnummer så det går ikke gjennom. Så jeg har store planer om å bare finne på et personnummer og bruke et random gyldig mobilnummer. Det fungerer! :) Men spørsmålet er jo om dette er lurt.. :p hehe. Stod du ovenfor samme problemstilling da du bestilte derfra?

Personnr er minus siste nr!:) Tlfnummer har jeg bare skrevet 0047mittnr, det funker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stooor bruk redbull gjorde susen igår når treninga blei forferdelig seint var igang 21.15 så skal prøve og benytte redbull en gang til og se om det faktisk gjorde susen :p blir dyrt i lengden, men får ta en harrytur og handle litt, og kanskje de har no snadder pwo på svinesund/nordbyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker folk om at muskelbrødrene påstår at lengre tid på et PWO griller sentralnervesystemet?

Sentralnervesystemet får jo juling uansett, og det er derfor man trenger hvile/deload. Så ja, det stemmer nok, selv om det ikke bare er PWO som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...