Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har prøvd prodigy eller rezerk?

Har prøvd prodigy! :) Fruit punch smaker helt greit, fruktsnop, med et snev av mannskit. Jeg kjente ingenting da jeg prøvde den for en ukes tid siden, men jeg har blitt relativt intolerant, så kan heller svare etter et par uker PWO-deload nå! :) Siste treningsdagen før jeg innså at det var på tide på deload tok jeg 2.5 scoops craze, 1 scoops anabolic beast, 1 scoop + 2.5 gram betaalanine, citrulline, arginine og tyrosine, og kjente egentlig ikke noe særlig. Er det noen som vet om det kan være farlig? :S Eller er kroppen så vant til det at det går helt greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd prodigy! :) Fruit punch smaker helt greit, fruktsnop, med et snev av mannskit. Jeg kjente ingenting da jeg prøvde den for en ukes tid siden, men jeg har blitt relativt intolerant, så kan heller svare etter et par uker PWO-deload nå! :) Siste treningsdagen før jeg innså at det var på tide på deload tok jeg 2.5 scoops craze, 1 scoops anabolic beast, 1 scoop + 2.5 gram betaalanine, citrulline, arginine og tyrosine, og kjente egentlig ikke noe særlig. Er det noen som vet om det kan være farlig? :S Eller er kroppen så vant til det at det går helt greit?

er det den anabolic beast fra gymgrossisten? er den noe å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desiderte favoritten er Razor8 Blast Powder (den gamle med DMAA)! Har over 30 doseringer igjen, fuckyeah! Ellers er også den gamle MaximizeV2 helt enorm på energi ihvertfall, skranter litt på fokus - så da krever det at jeg må ordne den selv (dvs. trene alene, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger du boksen din? Det har aldri vært produsert noe bedre enn gamle Razor8.

Dessverre, det er denne som får meg igjennom de dagene jeg absolutt ikke har overskudd til trening - så den er priceless for meg :D Men ja, signer opp på den: Har aldri vært produsert noe bedre enn den (Som jeg har prøvd ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det den anabolic beast fra gymgrossisten? er den noe å satse på?

Stemmer det ;) Smaker dødsgodt. Men jeg ble ikke så imponert over den nei.. Litt umiddelbar prikking i leppen, men that is it, for meg ihvertfall. Har personlig liten tro på PWO-tilskudd du får kjøpt lovlig i Norge. Blir dyr saft med placebo og beta-alanine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd No-Xplode, BSN hyper FX og Craze. Sistnevnte er favoritten uten tvil(tross ulike meninger her inne på forumet:)). Har bestil Hemovol ettersom jeg tenkte å gå litt stim-free en periode. Sist gang jeg bestilte fra Predatornutrition fikk jeg med en sample pack der amino energy. Smakte i alle fall veldig godt, men usikker på virkningen.

Skulle jeg anbefalt noe, må det bli Craze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser til sverige i morgen. Noen som har tips om hvilke PWO som er vedt å plukke med seg derfra? Alternativ og andre kosttilskudd som kan være verdt en titt?

Sikkert litt væææl seint nå! Meeen, ekte Jack3d og Berzerk er verdt å ta med Jack begynner å funke etter 30-40min og Berzerk etter 15-20 min! De fungerer litt forskjellig, jeg blir seigere av Jack'n, men kan løfte litt tyngre med Berzerk :) "Supercharger" også skal de ha borti der, men den har jeg ikke prøvd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa utrolig mange..

Favoritten er lett, jack3d (orginal) blanda med noxplode..too bad jack3dmicro bare er dritt :p dyr saft.

Har crazer orginal på vei i posten fra england, blir spennende :)

Men så langt, noxplode2.0 god den :)

Jack3d micro har lite stims ja, men med stor nok mengde får du proppa ganske bra med koffein i kroppen.. Blande det med et pwo-tilskudd uten koffein men med andre stims, så får du hetta. Men ja, enig i at koffein alene ikke er optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa utrolig mange..

Favoritten er lett, jack3d (orginal) blanda med noxplode..too bad jack3dmicro bare er dritt :p dyr saft.

Har crazer orginal på vei i posten fra england, blir spennende :)

Men så langt, noxplode2.0 god den :)

Hvilken leverandør bestilte du fra? Fikk brev fra tollen om at de hadde stoppet pakken min med Hemavol og Questbar fra predatornutrition:(

Har fått tre pakker med Craze gjennom, men denne ble altså stoppet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken leverandør bestilte du fra? Fikk brev fra tollen om at de hadde stoppet pakken min med Hemavol og Questbar fra predatornutrition:(

Har fått tre pakker med Craze gjennom, men denne ble altså stoppet...

Min craze ble stoppa :( damnet! Fra powerbody.co.uk, også der jeg bestiller Noxplode, så er vell litt flask og uflaks om det kommer gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...