Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Softis sier du? Prøv å bestille en Cafe Cool til burgern neste gang du er innom McD, softis med espresso, det beste fra begge verdener^^

Rolig nå! Fikk lyst på det der, og trening er ikke før i morgen. Mac'n får seg et besøk av meg i morgen, så får du ha dette på din samvittighet.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SAY HELLO TO UR SUBSTANCE INDUCED PSYCHOSIS

Har du lyst til å utdype det?

Før så brukt jeg jack3d eller craze sammen med Monster før trening. Fikk en god boost at dette under trening. Men jeg merket andre effekter etter trening også: Ganske potent lykkerus og reduksjon i libido. Dette gikk tilbake til normalt neste dag, så var ikke så big deal.

Men jeg er litt nysgjerrig på disse side-effektene folk snakker om ved bruk av 1.3 dimethylamylamine produkter.

Nå det siste halv året har jeg brukt Muscle Pharm Assault, ikke spesielt imponert tbh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Neurocore sin fruit punch smak er helt konge. Smaker en eller annen slags godteri, litt vanskelig å sette fingeren på - veldig kunstig og ganske intens smak, men jeg syns den er veldig god :)

Tja, smak og behag sier jeg, syntes den var helt ok. MusclePharm assault sin fruitpunch er heeeelt fantastisk på smak, og er veldig god som preworkout, neucore er også veldig bra, mye beta-alanine i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar C4 extreme og er fornøyd med det!

Lurte bare på om noen kunne svare meg på et spørsmål.

Er det lurt å gå på et pre workout produkt kontinuerlig uten pause?

Drikker du pre-workout hele dagen? Hva legger du i "å gå på kontinuerlig"? Det er ikke langtidsvirkende og ekstreme saker vi snakker om her. "Gå på det" på samme måte som du ville "gått på" Redbull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar C4 extreme og er fornøyd med det!

Lurte bare på om noen kunne svare meg på et spørsmål.

Er det lurt å gå på et pre workout produkt kontinuerlig uten pause?

jeg kjører vanligvis 6 uker på 3 uker av, noen 4 uker på 2 uker av osv, viktig å ikkje brenne ut hele nervesystemet hvis dere skjønner hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker du pre-workout hele dagen? Hva legger du i "å gå på kontinuerlig"? Det er ikke langtidsvirkende og ekstreme saker vi snakker om her. "Gå på det" på samme måte som du ville "gått på" Redbull.

Nei, det skal godt gjøres å gå på det hele dagen. Snakker om perioder. Feks om du tar noen ukers pause før du begynner på igjen osv! Men har fått svar, så ikke tenk på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...