Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøper inn pulver fra Bulkpowders og mikser selv:

200 mg koffein

2 g Beta alanine

2 g Taurin

2 g Kreatin

2g Cittruline Malate

Smaker høgg siden man ikke har noe smakstilsetninger, men funker fint når man shotter det. Blir langt billigere enn PWO`ene man får kjøpt (bestiller for under 200,- hver gang) og funker nok like bra.:)

Når man bestiller der ifra, må det vere under 200 inkludert frakt? I så fall lett å komme over grensa da frakt er ganske dyrt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte bare opplyse om at jeg i dag har kjørt 3 scoops craze, 4 doble espresso level 12 på en skala fra 1-10 (ikke vet jeg, spør Nespresso)o 1 halvliter Monster Lo-Carb. Dette skjedde kl 08 i går morges, sitter her enda. Uansett. Fet dag, fått gjort jævlig mye. Har drukket fire øl for å dempe moroa men kan bare drite i å sove. Tjohei.

Craze er fett men er ekstremt varierende effektmessig, selv fra samme boks. Mistenker intrikate biokjemiske varianser. Ellers er original Jack3d grei, men lite pump. Ikke at Craze gir pump...beste på pump er above all 1MR original. Fullstendig kjevelås og hestepump. Verste stimbonanzaen er BERZERK original. Herregud. Kan løsne hvitt fra ris med den.

Ellers er Ultima ph3tt. Ikke stims, bare cognitive enhancers og masse annen juice. Gir en boost og betydelig anaerobt buffer. Legitimt. Har også Fuarked Up, helt ok, tung på koffein. Lite pump. Kvalm på tom mage.

Conquer gjorde meg ukonsentrert, demotivert og paranoid. Negativ elsker den, men ikke noe for meg. Tung på stimsa, det er jo bra.

PS! Dere er alle hobbynarkiser. PreWO er bare omgåelse av lovverk for å gi en stimrus. Dere er alle narkiser. NARKISER. Smak på det. NARKISER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare opplyse om at jeg i dag har kjørt 3 scoops craze, 4 doble espresso level 12 på en skala fra 1-10 (ikke vet jeg, spør Nespresso)o 1 halvliter Monster Lo-Carb. Dette skjedde kl 08 i går morges, sitter her enda. Uansett. Fet dag, fått gjort jævlig mye. Har drukket fire øl for å dempe moroa men kan bare drite i å sove. Tjohei.

Craze er fett men er ekstremt varierende effektmessig, selv fra samme boks. Mistenker intrikate biokjemiske varianser. Ellers er original Jack3d grei, men lite pump. Ikke at Craze gir pump...beste på pump er above all 1MR original. Fullstendig kjevelås og hestepump. Verste stimbonanzaen er BERZERK original. Herregud. Kan løsne hvitt fra ris med den.

Ellers er Ultima ph3tt. Ikke stims, bare cognitive enhancers og masse annen juice. Gir en boost og betydelig anaerobt buffer. Legitimt. Har også Fuarked Up, helt ok, tung på koffein. Lite pump. Kvalm på tom mage.

Conquer gjorde meg ukonsentrert, demotivert og paranoid. Negativ elsker den, men ikke noe for meg. Tung på stimsa, det er jo bra.

PS! Dere er alle hobbynarkiser. PreWO er bare omgåelse av lovverk for å gi en stimrus. Dere er alle narkiser. NARKISER. Smak på det. NARKISER.

Var det ikke det som kom frem i en artikkel i VG for litt siden, protein fører til dop :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om de har sluttet å selge Craze i alle butikker i Strømstad/Svinesund? Hørte det av en kamerat idag bare..

http://www.nrk.no/ostfold/amfetaminlignende-stoff-i-craze-1.11217766

"Analysen viste spor av stoffet N-etyl-1-fenyl-2-butylamin, som er et amfetaminliknende stoff. Virkninger av stoffet er hyperaktivitet, muskelrykninger, forstyrrelser i hjerterytmen og forvirring.

Det førte til at forhandlere trakk produktet, og mange nordmenn kjørte over grensen til Svinesund for å få tak i tilskuddet som raskt ble utsolgt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...