Jump to content

Liberaleren

Members
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

  1. Bestilte Kill It nå. Noen som har prøvd? Folk kaster jo superlativene rundt seg.
  2. Du bør gå for mat. Jeg kan ikke se at noen som trener tre ganger i uken ikke skal klare å dekke proteinbehovet sitt gjennom vanlig mat, forutsatt et minstemål av innsats. Du kan doble antall økter og fortsatt dekke behovet ditt gjennom et riktig kosthold hvor du spiser nok. Om du ikke klarer å dekke proteinbehovet ditt gjennom mat, kan du vurdere et tilskudd. Men start med hva du spiser. Du finner mer velsmakende proteinkilder i matbutikken enn hos Gymgrossisten.
  3. Søvnvansker kan potensielt ha betydelige effekter på livskvaliteten. Ikke nøl med å gå til fastlegen med dette. Det er mer enn god nok grunn. Melatonin er reseptbelagt, så legen må i så fall skrive det ut til deg om det vurderes som hensiktsmessig. Men du kan etterspørre det selv. Det er ikke gitt at du får tilbudet.
  4. 7 timer søvn i døgnet er ikke nødvendigvis for lite. For mange, særlig voksne, friske mennesker, vil det være nok. Hva som er nok er høyst individuelt, og varierer etter alder osv. Å føle seg slapp og trøtt må heller ikke nødvendigvis bero på mangel på søvn. For noen er det et tegn på at de sover litt for mye. Hva det kommer av i ditt tilfelle er dog umulig å svare på. For meg er 7 timer akkurat passe. For unge® i vekst og utvikling kan det være litt for lite. Mitt tips: ikke seg deg helt blind på antall timer søvn. Kvaliteten er minst like viktig. 6,5 timer sammenhengende søvn er bedre enn 7,5 timer med lett søvn og flere oppvåkninger. Og i tillegg: hvordan er du i leggesituasjonen? Hvordan er stressnivået? Føler du uro? Anspent? Bruker du lang tid på å sovne? Alt dette, og mer til, påvirker søvnkvaliteten. Om dette er et betydelig problem for deg bør du gå til fastlegen med temaet. For noen (inkl. meg) var det så enkelt som å få skrevet ut melatonin. Jeg vil dra det så langt som å si at det snudde livet på hodet i positiv forstand. Jeg har hatt søvnvansker over mange år så jeg vet hva jeg snakker om. PWO synes som en kortsiktig og lite hensiktsmessig løsning.
  5. Prøvd Nano Vapor fra GG. Faktisk ganske imponert! God, clean energi som varer.
  6. Forskning viser at du bruker flere kalorier ved å spyle ned pengene dine i do pga. bevegelsene dette krever kontra inntak av CLA.
  7. Noen som har prøvd denne? http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/nano-vapor-performance-series-477g
  8. Stopper klimaendringene, øker vinnersjansen i Lotto og får bilen til å gå lenger på literen. True story!
  9. Du kan nesten ikke skrive det her? Problemer med synet?
  10. Grønnsaker og salat til måltidene.
  11. Beste tiden min er på 09:53. Tok den på grusveg. Ikke i nærheten av det nå.
×
×
  • Create New...