Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte meg Optimum Nutrition Protein - 100 % Whey Gold Standard Extreme Milkchocolat og den smaker jo fantastisk!. Koster litt men var god som faen med melk.

Ellers kjøpte jeg Assult - Merker egentlig ikke så ekstremt mye forandring ved bruk, får en del mer pump, men ikke som forventet. Mango Madness smaker forøvrig dritt..

AminoX ble det også siden den ble anbefalt av en fra forumet. Virkningen av denne har jeg ikke helt merket enda men vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min craze ble stoppa :( damnet! Fra powerbody.co.uk, også der jeg bestiller Noxplode, så er vell litt flask og uflaks om det kommer gjennom.

Ba du de om å skrive "gift" og verdi under 15£? Jeg bestilte nettopp craze derfra og håper de gjør det, mindre sjanse for at den blir stoppa da har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ba du de om å skrive "gift" og verdi under 15£? Jeg bestilte nettopp craze derfra og håper de gjør det, mindre sjanse for at den blir stoppa da har jeg erfart.

Glemte å si det med "gift", men ba de endre verdien. Tviler de gjorde det for fikk brev om å sende papirer på at jeg fikk inn "CRAZE"..Prøve på nytt!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ba du de om å skrive "gift" og verdi under 15£? Jeg bestilte nettopp craze derfra og håper de gjør det, mindre sjanse for at den blir stoppa da har jeg erfart.

Har tidligere lagt kommentar til bestilling om at de må "forkle" pakken. Da står det som regel "cosmetic hand cream" på pakken når den kommer i posten og det har fungert ved tidligere anledninger. Når jeg bestilte Hemavol tenkte jeg at siden den er "stim-free" så kommer den til å gå gjennom uansett.

Der fikk jeg for å ikke vite bedre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte No-Xplode en periode, og det funket helt sinnsykt bra. Løp jo rundt som et duracell-batteri på treningsstudioet for energien tok aldri stopp. Vet det er forskjellige meninger om produktet, men for meg var det skikkelig bra. Kan kanskje ha noe med at jeg ikke drikker kaffe eller energidrikker, så når jeg først får i meg koffein merkes det veldig godt.

Jeg stoppet med det for jeg følte jeg ble for "avhengig". Følte ikke jeg klarte å trene uten! Nå prøver jeg heller å være nøye med hva og hvor lenge før trening jeg spiser, da går det som regel bra (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på Neurocore nå, tar trippel dose, så er relativt mye koffein, funker ok, sliter litt med søvn, de dagene jeg trener sent og blir nødt å ta shaken sent.

Gikk på NoXplode før , og til motsetning fra folk sier her syns jeg den smaker godt (Lurer på hva smaker de har bestillt?)

Fikk en del kribling i armene og ryggen av den, men definitivt den jeg har hatt best effekt med. Skal starte på ny kur med den nå mot sommeren.

Gikk på Krea-Bolic før, men den følte jeg egentlig ikke så mye utav

NB! : Den NoXploden de har startet å selge her i Norge, er IKKE den samme folk snakker om på forumet her (går jeg ut ifra), slik at folk som leser tråden ikke løper til butikken og kjøper denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro

Helt fantastisk at dere legger ut om hvilke butikker dere ber om å tukle med forsendingsdetaljer under fullt innsyn fra både tollere og media.

Greit nok at dere vil ødelegge for dere selv men det er litt dumt at dere også ødelegger for oss som evner å tenke litt lengre enn egen nesetipp i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neurocore. Gir bra pump, 50 doser boksen (ish).

Hvordan er dette iforhold til Creatin Complete extreme feks? Det ser jo latterlig svakt dosert ut med feks 120mg koffein. Kan jo 3doble dosen og, men da blir det fort ganske dyrt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er korrekt. På boksen står det at man skal starte med en (liten) scoop og gradvis fortsette til man er på 3. Dersom man tar 3 scoops hver gang går boksen fort unna, så jeg holder meg på 2. Får like vel god pump og den velkjente prikkingen i kroppen. Foretrekker dog Complete Extreme med blue raspberry pga smaken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk at dere legger ut om hvilke butikker dere ber om å tukle med forsendingsdetaljer under fullt innsyn fra både tollere og media.

Greit nok at dere vil ødelegge for dere selv men det er litt dumt at dere også ødelegger for oss som evner å tenke litt lengre enn egen nesetipp i samme slengen.

Tror du virkelig at dette er nytt for både media og tollere så har du levd i en hule eller noe de siste 20 årene.. Dette er en kjent sak både for tollere og "media" og ikke noe de bryr seg spesielt mye med. Da hadde de bare stoppet alt og åpnet alle pakkene og sett hva som var i pakken. Nå tas det bare stikk kontroller og åpner pakker som ser suspekt ut. At det står "gift" 15$ whatever på pakken er for de likegyldig da de vet at feks iherb.com ikke gir gaver til folk. Eller feks powerbody.co.uk.. Tror du virkelig at dette er en hemmelighet er du rimelig naiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man konkludert med at Craze ikke er narkotika likevel? Har en yngre bror som har kjøpt seg dette og møter min skepsis mtp meth-beskyldningene.

Hvis det hadde vært noe sannhet i det hadde produksjonen blitt stoppet for lengst, og personene bak fått giftsprøyten i seg.

Det kan ligne, men det er ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Craze i dag for første gang.. Kan ikke si jeg merket så ekstremt mye til effekten. Den jeg tok var DMAA fri forsovidt. Litt enklere på intervall rundene følte jeg og muligens litt mer pump på manual øvelsene. Men hadde forventet mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...