Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Neh, tviler på at jeg kreperer. Nå husker jeg ikke koffeininnholdet, men jeg tåler fint opp mot 1g på styrten, for jeg pleide å ta 2x500mg tabs før trening. Dendrobium når sikkert synapsemetning lenge før den tid. Hvilken synapse det skulle være vet jeg sannelig ikke, det er tross ikke adrenerg effekt i og med at det samtidig er vasodilaterende. Orker ikke å google, bedre å ta 10 scoops og se hva som skjer :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, tviler på at jeg kreperer. Nå husker jeg ikke koffeininnholdet, men jeg tåler fint opp mot 1g på styrten, for jeg pleide å ta 2x500mg tabs før trening. Dendrobium når sikkert synapsemetning lenge før den tid. Hvilken synapse det skulle være vet jeg sannelig ikke, det er tross ikke adrenerg effekt i og med at det samtidig er vasodilaterende. Orker ikke å google, bedre å ta 10 scoops og se hva som skjer :).

Les hva du skrev en gang til :D

Jeg har heldigvis fortsatt 3.5 bokser med craze.

Jeg garanterer at du kreperer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funne den ultimate (for meg vertfall) PWO formelen:

40min før: 1 kopp sterk kaffi

20min før: 3g rapid pump, 2g kre-alkalyn

15min før: 2 scoops SAW, 5g glutamin

Under trening: 1 scoop CCE, 5g glutamin

Har gått vekk frå desse 300mg+ koffein PWO'ane, og har kjørt denne "protokollen" dei siste månadane og det verkar like godt kvar gong. Merkar betydelig betring i restitusjon også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Complete Pre-Workout fra bulkpowders. Synes det er en god sammensetning, uten unødvendig kraftige stimulanter:

Branched Chain Amino Acids (3:1:1): 5g

Arginine Alpha-Ketoglutarate (AAKG): 3g

Citrulline Malate: 2.5g

Beta Alanine: 1.7g

L-Tyrosine: 400mg

Caffeine: 200mg

Kan selv anbefale Lemon & Lime. De andre har jeg ikke prøvd.

720g pakken gir 30 serveringer, og koster 24£. Om du nytter følgende referral code når du registrerer deg så får du 5£ i avslag på første bestilling, og havner under 200kr grensen. (Jepp, jeg får da også 5£ selv, men det er vel vinn-vinn). Code: A&04716.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er nok mye bra pre work produkter på markedet, men ser at mange bruker dette hver gang de trener! Det tror jeg selv er lite lurt, jeg også "kræsjer" helt ettter bruk av for eks Jack 3D, å har derfor kuttet det ut. Får jo ikke sove før langt ut på natta selv om jeg tar det før kl 18 å trener, tror ikke det er lurt å tilføre kroppen for mye energi når man egentlig er litt tom.

Tror jeg man betaler "dyrt" for i etterkant ( sliten) kanskje neste dag....o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok mye bra pre work produkter på markedet, men ser at mange bruker dette hver gang de trener! Det tror jeg selv er lite lurt, jeg også "kræsjer" helt ettter bruk av for eks Jack 3D, å har derfor kuttet det ut. Får jo ikke sove før langt ut på natta selv om jeg tar det før kl 18 å trener, tror ikke det er lurt å tilføre kroppen for mye energi når man egentlig er litt tom.

Tror jeg man betaler "dyrt" for i etterkant ( sliten) kanskje neste dag....o_O

hvise or!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...