Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Infa , ville ikke annbefale deg å kjøpe "merkevarer" , som f.eks NoXplode 2.0, Neurocore e.c.t. fra Norge.

De bytter ut hele det "originale" innholdet, og lager en mild miks av koffein og kreatin. (Når du får pakken, ser du en hvit klistrelapp med innhold over den originale innholdsfortegnelsen).

Mine erfaringer :

Jack 3d - OK+ (mye energi og fokus)

No Xplode 2.0 - En av de bedre, både på smak og effekt, men så gikk jeg på 2-3 scoops

Neurocore - OK (Følte litt effekt, men ikke det helt store.. smakte veldig godt da :p )

1.M.R - OK+ (Mye energi og fokus)

Cellucore C4 Extreme - OK+ effekt (mye prikking og kribling, fokus og veldig god smak :) )

Con-Cret - Har stående men ikke fått prøvd (erfaringer? )

SCREAM - Har stående men ikke fått prøvd (erfaringer? )

Er veldig klar over dette, men ser personlig ingen andre måter å gjøre det på.

Dette blir også min første pwo, såe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig klar over dette, men ser personlig ingen andre måter å gjøre det på.

Dette blir også min første pwo, såe...

Har lest en del innholdsfortegnelser på de norske produktene.. Da kan du nesten vurdere å kun ta koffeinpiller og ren kreatin monohydrate. Iallefall mye billigere enn "salget" på gymgrossisten.

En boks NoXplode koster 599-699,- i norge. (Fake versjon)

I usa koster den 25$ / ca 150,-

Hvor bor du? Evnt kjenner du noen venner / bekjente som studerer / jobber i utland? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en del innholdsfortegnelser på de norske produktene.. Da kan du nesten vurdere å kun ta koffeinpiller og ren kreatin monohydrate. Iallefall mye billigere enn "salget" på gymgrossisten.

En boks NoXplode koster 599-699,- i norge. (Fake versjon)

I usa koster den 25$ / ca 150,-

Hvor bor du? Evnt kjenner du noen venner / bekjente som studerer / jobber i utland? :)

Nei, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nysgjerrig: Dere som kjøper PWO med ukjente stimulanter: Kjøper dere speed, meth og andre stimulanter også? Hvis ikke, hvorfor ikke? Hvis du fikk kjøpt Craze på gata, ville du da gjort det, eller er det da narkotika?

Blir ganske vilt å sammenligne speed med meth da, men likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med noen av de, men så vidt jeg har fått med meg er de to ganske like. Folkehelseinstitutett sez:

Det finnes flere hundre amfetaminforbindelser og amfetaminliknende stoffer. Metamfetamin er kjemisk nært beslektet med amfetamin, og virkningene av amfetamin og metamfetamin er svært like.

Virkestoffet i Craze er for øvrig N,alpha-diethylphenylethylamine; et stoff som er likt nettopp metamfetamin, men med svakere effekt. Ikke studert i mennesker. Dat Pump, yeah! o_O

Den eneste PWOen bortsett fra deilig ferskbrygget kaffe jeg noensinne ville vurdert er noe á la Citadel Nutritions Tier 1. Virkestoffene er hovedsaklig koffein og aminosyrene beta-alanin og tyrosin. Kjente stoffer med kjente virkninger. Ikkeno amfetamingreier, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg heller har noen erfaring med noen rusmidler, så skal meth visstnok være mye mer vanedannende, i tillegg til at det kan gjøre deg mye mer aggressiv under rusen, osv.

Men uten å gjøre dette til et meth vs amf tråd vil jeg bare si at jeg er enig med deg, og det er derfor jeg heller kjøper i Norge enn å skaffe noe fra USA eller på andre måter her.

Men slike stoffer blir jo som oftest fort forbud mot pga. Mulige uheldige bivirkninger.

Legal status Class C (NZ)

May be illegal under the Federal Analogue Act in the United States and under similar bills in other countries

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert like greit ;) For meg gir det lite mening å dytte i seg ukjente stoffer og løfte vekter, sånn fra et rent helseperspektiv. Jeg trener for å bli sterkere og sunnere, ikke for å eksperimentere med drugz.

Beta-alanin er et vanlig virkemiddel i PWO, og er kjent for å kunne gi prikkefølelse. Det er et av få tilskudd som er vist å ha positiv virkning i studier. I så fall 6 gram om dagen fordelt på 3 doser. Det finnes dog ingen studier på eventuelle skadevirkninger på lang sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Heisann,

Er det noen her som kan fortelle meg hva som har skjedd med NO-EXPLODE ?

Den smaker helt python nå. Har hørt at de har sluttet med å lage den gamle versjonen og at det de selger nå er en mildere versjon,men uansett så smaker den helt python. Da lurer jeg bare på om det er mulig å bestille den orginale versjonen ifra utlandet og eventuelt hvilket land som blir nærmest ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

Er det noen her som kan fortelle meg hva som har skjedd med NO-EXPLODE ?

Den smaker helt python nå. Har hørt at de har sluttet med å lage den gamle versjonen og at det de selger nå er en mildere versjon,men uansett så smaker den helt python. Da lurer jeg bare på om det er mulig å bestille den orginale versjonen ifra utlandet og eventuelt hvilket land som blir nærmest ?

Du får den ikke over grensen pga. et eller annet stoff jeg ikke husker i farten, hvis du vil ha må du dra til Sverige eller kjøpe på Finn. Men husk at dette er potensielt skadelige stoffer som du kan få bivirkninger av senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infa , ville ikke annbefale deg å kjøpe "merkevarer" , som f.eks NoXplode 2.0, Neurocore e.c.t. fra Norge.

De bytter ut hele det "originale" innholdet, og lager en mild miks av koffein og kreatin. (Når du får pakken, ser du en hvit klistrelapp med innhold over den originale innholdsfortegnelsen).

Mine erfaringer :

Jack 3d - OK+ (mye energi og fokus)

No Xplode 2.0 - En av de bedre, både på smak og effekt, men så gikk jeg på 2-3 scoops

Neurocore - OK (Følte litt effekt, men ikke det helt store.. smakte veldig godt da :p )

1.M.R - OK+ (Mye energi og fokus)

Cellucore C4 Extreme - OK+ effekt (mye prikking og kribling, fokus og veldig god smak :) )

Con-Cret - Har stående men ikke fått prøvd (erfaringer? )

SCREAM - Har stående men ikke fått prøvd (erfaringer? )

Der, update.

Du hadde som sagt helt rett når det kom til norsk PWO, men det kunne ikke skade å prøve.

Smaker ganske ræva selv om jeg kjøpte den med vannmelon-smak, og merker ingen forskjell.

Får faktisk bedre energi av en kopp kaffe. evt. redbull.

Du merker faktisk ikke noen forskjell, ihvertfall ikke opp til 4-5 scoops, som er det meste jeg har prøvd på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...