Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Noen som har testet Anabolic Beast fra Gymgrossisten? Ser at den inneholder geranium og at den selges i Norge.

Ja, kjøpte meg en boks for et par uker siden, og har ikke blitt så veldig imponert.. Får kanskje litt god fokus, men ikke så mye mer enn det. Men husk, det er jo individuelt hva man kjenner av ulike tilskudd, kanskje det er najs for deg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobro
6-SS-F-UP-Lingon.jpg Noen som har noe referanser på denne? en kompis av meg sa den funket bra, men ble litt kvalm etterpå, så vil gjerne ha flere erfaringer :cool:

Akkurat fullført en boks! Uten tvil en av de bedre jeg har prøvd. Smaker veldig godt (cherry noe), mye beta alanin, merker det veldig raskt!:D god pump og bra fokus. Den inneholder også DMAE som har en positiv effekt på kognisjonen så jeg har hatt noen gode filosofiske øyeblikk post workout!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat fullført en boks! Uten tvil en av de bedre jeg har prøvd. Smaker veldig godt (cherry noe), mye beta alanin, merker det veldig raskt!:D god pump og bra fokus. Den inneholder også DMAE som har en positiv effekt på kognisjonen så jeg har hatt noen gode filosofiske øyeblikk post workout!

Så glad for å høre det :p bestilles sporenstreks!!! nye jack micro var ikke noe suksess :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde både den gamle jack3d og anabolic beast. Etter at jack3d og Anabolic Beast ble endret så syns jeg at de gir lite effekt for pengene. Er det noen som har noe annet lurt å anbefale?

Presurge unleashed fra Athletic Edge Nutrition,ganske lik gamle Jack3d,men uten Beta-alanine.

Trenger max 2 scoops,ingen biis.Watermelon er best:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat fullført en boks! Uten tvil en av de bedre jeg har prøvd. Smaker veldig godt (cherry noe), mye beta alanin, merker det veldig raskt!:D god pump og bra fokus. Den inneholder også DMAE som har en positiv effekt på kognisjonen så jeg har hatt noen gode filosofiske øyeblikk post workout!

+1

Digger denne, har samme smaken selv og den er nesten litt for god :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste var så gode at de ikke selges lenger. Nå for tiden er det craze. Ikke at den gjør noe som helst for treningen, men det er jo så gøy! Axon har også grei effekt om man tar 3-4 stk, og dexaprine er kuler og krutt. Kunne godt tenkt meg å prøve Lecheeck Speed X3 og PES Enhanced siden disse har litt innovative ingredienser og gode tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvor man får kjøpt F#cked Up på nett?

http://www.mmsports.se selger ihvertfall! :) Vet ikke om de sender til Norge, men om man har anledning til å dra på harrytur finnes det kjøpesentre der de tar imot postpakker fra alle :) Jeg har ihvertfall store planer om å betille F#cked Up og hente på Storlien om et par helger, samt kjøpe litt billig bacon og köttbullar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mmsports.se selger ihvertfall! :) Vet ikke om de sender til Norge, men om man har anledning til å dra på harrytur finnes det kjøpesentre der de tar imot postpakker fra alle :) Jeg har ihvertfall store planer om å betille F#cked Up og hente på Storlien om et par helger, samt kjøpe litt billig bacon og köttbullar.

Hmm, var helst det jeg ville unngå. Men ser ikke ut som jeg kan få tak i det på annen måte da F#cked Up inneholder stoffer som gjør at produktet blir å regne som legemiddel, doping eller helseskadlig i Norge iflg Gymgrossisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
http://www.mmsports.se selger ihvertfall! :) Vet ikke om de sender til Norge, men om man har anledning til å dra på harrytur finnes det kjøpesentre der de tar imot postpakker fra alle :) Jeg har ihvertfall store planer om å betille F#cked Up og hente på Storlien om et par helger, samt kjøpe litt billig bacon og köttbullar.

Anbefaler deg å slenge en boks med Prodigy i handlekurven hvis du skal bestille fra MM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...