Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde Craze i dag for første gang.. Kan ikke si jeg merket så ekstremt mye til effekten. Den jeg tok var DMAA fri forsovidt. Litt enklere på intervall rundene følte jeg og muligens litt mer pump på manual øvelsene. Men hadde forventet mer..

Ingen Craze har noensinne inneholdt DMAA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det noen konsekvenser for import av orginal jack3d, om den blir stoppet i tollen? eller blir den bare sendt tilbake, er jo trosalt på dopinglisten..

Du får brev om å sende resept på at du har lov å ta dette inn..

Da er det bare å glemme pakken..Hvis du ikke kan be de returnere den og kanskje mot odds så får du igjen pengene. Gidder du ikke svare som flestparten gjør så blir det destruert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Craze er den eneste jeg har prøvd, og var fornøyd med det en god stund. Boksen er snart tom, men jeg bruker det sjeldere og sjeldnere.

En skål med havregryn, proteinpulver og melk en tid før trening, fungerer vel så godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der har vi oppskrften på tidenes PWO. Skal ta patent på den og slå alle de andre produsentene av PWO konkurs... uhm, eller ikke.

Hva med å være litt saklig, gutt?

Kritikk tas til følge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...