Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!

Anbefalte innlegg

Pent tilfelle i dag: Uggs, joggebukse og kåpe. Norske jenter noen ganger altså. Pent

Tja, det er jo gi-faen-looken, det er lov iblant. Spesielt på søndager når man traver på kiosken full av rus fra godteriet dagen før.

Fortsetter under...

Tja, det er jo gi-faen-looken, det er lov iblant. Spesielt på søndager når man traver på kiosken full av rus fra godteriet dagen før.

Selvfølgelig er det lov. Sier bare det ikke er pent, og kommenterte bare det som var saken i denne tråden ;)

Når jenter ikke ser dette....ikke pent. Mange tror at jo lavere str de kjøper i buksa, jo mindre er de. Men så ser de bare større ut enn de egentlig er fordi hoftene kveles.

Det der er et problem når man går i butikker som carlings, ol. og kjøper dyrere jeans; der får man beskjed om å ta så små str og at buksene vil utvide seg, så man slipper det problemet. Newsflash; de gjør ikke det. -.-

Annonse

Nei jeg bor ikke i Trondheim ;-) hehe

haha.. gikk nemlig senest i dag ut av huset med uggs,joggebukse og en boblejakke som er noe lang. Er det noe jeg ikke gidder bruke tid på når jeg skal en kjapp tur på butikken midt i eksamenslesingen, så er det å pynte meg for de jeg ikke kjenner på butikken :p

just sayin ;)

haha.. gikk nemlig senest i dag ut av huset med uggs,joggebukse og en boblejakke som er noe lang. Er det noe jeg ikke gidder bruke tid på når jeg skal en kjapp tur på butikken midt i eksamenslesingen, så er det å pynte meg for de jeg ikke kjenner på butikken :p

just sayin ;)

Ja men her var det snakk om pen KÅPE da. ikke boblejakke. det passer jo faktisk mye bedre! ;-)

• 2 måneder senere...

jeg jobba deltid i respesjonen på et treningssenter - og hadde skift rett før min egen spinningtime. så pleide bare gå med treningstøyet på for å spare tid. Litt artig når en da bare skal rett inn på butikken i nabobygget og plutselig innser at en står der kledd i; spinningshorts (pute i rævva), en blå og en rosa sokk, grønn sykkelskjorte, blå skinnjakke og crocks!

Annonse

Preppy/upperclass-stilen. Og særlig med den kragen man kan få kjøpt separat...

Og Jeffrey Campell.

Noen kler det sikkert, men som nevnt en del ganger, så følger altfor mange jenter (og gutter forsåvidt) trendene istedet for det som passer (enten det er kroppen,hårfrisyre eller personlighet).

Jeffrey Campell får jo føttene til å se ut som klauver :D

Naai, det er bare jenter som er tynne med langt blondt hår som har på seg tettsittende klær som ser ut som at skoene er større enn huene deres. True story.

Naai, det er bare jenter som er tynne med langt blondt hår som har på seg tettsittende klær som ser ut som at skoene er større enn huene deres. True story.

Skal jeg fortelle deg noe i all hemmelighet, midt i glaningen foran alle på det offentlige internett? Litt sånn sladder? Jeg så Sophie Elise på legesenteret en dag i sine JCs. Klauver. Kunne ikke gå i dem.

Skal jeg fortelle deg noe i all hemmelighet, midt i glaningen foran alle på det offentlige internett? Litt sånn sladder? Jeg så Sophie Elise på legesenteret en dag i sine JCs. Klauver. Kunne ikke gå i dem.

Hahahahaha xD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...