Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Men for de av oss som aldri har dratt på byen for å pule, og aldri kommer til å gjøre det, så er det jo greit at folk pynter seg litt. Det er jo ikke til å komme unna at "horeklær" og "horesminke" er forbundet nettopp med yrket der kvinner skal tiltrekke seg menn og få dem til å tenke på sex, fordi det er tiltrekkende for menn og får oss til å tenke på sex. Å se på en flott kvinne litt utfordrende kledd og gjerne med litt tung sminke er rett og slett.. behagelig. Vanskelig å foklare, men det gir en sånn god velfølelse i magen. Så damer, dropp gummistøvlene (edit: med mindre det regner, selvsagt).. xP

Hvordan liker du at dama di kler seg på byen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan liker du at dama di kler seg på byen? :)

Nå er hverken jeg eller forloveden (YAY! :D) noe fans av byen, og har aldri vært det, men skal vi ut på noe står hu ansvarlig for å kle på seg selv og resultatet blir som regel feiende flott!

Tenkte mer på mine singeldager da man tvang seg med ut med en gjeng venner for å sosialisere litt rundt det lokale vannhullet, prate og bli kjent med nye mennesker, og ja, nyte synet av fine damer som ikke var ikledt gummistøvler og Helly Hansen-regnkåpe. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og vanligvis er forskjellen at "oppmerksomhetssyksexy" er langt, langt mer sexy. Ei dame trenger da ikke være hverken dum eller løs for å gå i heite sko, et skjørt eller en kjole som er kort nok til at det pirrer, litt tung sminke, kanskje en choker og annet rått tilbehør...

...men da kommer armadaen av "likestilte" og "frigjorte" kvinner og vifter med pekefingeren, for så usikker og oppmerksomhetssyk går det ikke ann å være! Begrep som "horesminke" brukes, uten tanke på at prostituerte faktisk gjør et yrke utav å være fysisk attraktive. Bør ikke en frigjort kvinner kunne gå i miniskjørt, heler og stayups og ha "horesminke" om det er det hu føler for? Kanskje veldig off topic, men alltid syntes det er så rart at det skal være noen regel for hva man har lov til å ha på seg om man er selvsikker og liker å flørte litt og bli lagt merke til. :p

You just made my bady :D Kle seg så sexy som man vil, fordi man vil og kan <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You just made my bady :D Kle seg så sexy som man vil, fordi man vil og kan <3

Jeg skjønner ikke helt dette. Kan alle? Jeg føler ikke jeg kan. Jeg synes det er mange som kan ja, og jeg hadde gjort det om jeg var like fit som dem, men jeg tør ikke kle meg sexy bare fordi jeg er jente. Det blir litt som å sminke en gris, føler jeg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette. Kan alle? Jeg føler ikke jeg kan. Jeg synes det er mange som kan ja, og jeg hadde gjort det om jeg var like fit som dem, men jeg tør ikke kle meg sexy bare fordi jeg er jente. Det blir litt som å sminke en gris, føler jeg. :p

Man kan om man selv ønsker det. Noen sier alt med måte, andre sier if you got it, flaunt it. Det kommer helt an på hva du selv føler er ok. Å kle seg sexy trenger ikke å bety miniskjørt og puppene på utstilling heller.

Jeg er over 80 kg, men det hender ofte jeg kler meg slik jeg selv mener er sexy på meg. Som oftest dropper jeg såklart klær som ikke kler en lubben kropp som min. Men jeg kan feks bruke: utringet topp til vanlig bukse, vanlig bukse og topp men sexy sko, en kjole som er trang på de rette stedene, eller en kjole som er utringet men svinger ut under bysten så den skjuler magen. Det handler om å framheve det man selc synes er sexy på seg selv, jeg liker å framheve hoftene mine og midjen min siden jeg har ganske innsvinget midje. Men jeg viser ikke lår og mage feks for det har jeg ikke kropp til synes jeg selv.

Alt kommer an på hva du selv føler er sexy på akkurat deg, ikke hva andre synes er sexy, det er jo du som skal føle deg vel i det du har på :) Har du lyst til å kle deg sexy så er det bare å finne din egen måte å gjøre det på, ikke motebladene sin måte eller minikjolemafian på byen sin måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva med oss som MÅ bruke tights fordi jeans er sydd til jenter med TYNNE bein, null rumpe og motsatt rundt hofta?! De blir i tillegg ikke lengre med strl, bare bredere (jeg er 183cm høy!)

Jeg har to, tre jeans som passer meg som jeg har funnet ila 4år..

Noe lignende problem, bortsett fra at jeg er lav men har store hofter/rompe og smal midje. Skal den passe over rompa må jeg ha for lang bukse og da skrår den ut fra midjen. Så jeg blir litt overrasket over alle som legger sin hat på bukser med høyt liv, det er som regel det jeg må bruke for å ha ettersittende bukser :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan om man selv ønsker det. Noen sier alt med måte, andre sier if you got it, flaunt it. Det kommer helt an på hva du selv føler er ok. Å kle seg sexy trenger ikke å bety miniskjørt og puppene på utstilling heller.

Jeg er over 80 kg, men det hender ofte jeg kler meg slik jeg selv mener er sexy på meg. Som oftest dropper jeg såklart klær som ikke kler en lubben kropp som min. Men jeg kan feks bruke: utringet topp til vanlig bukse, vanlig bukse og topp men sexy sko, en kjole som er trang på de rette stedene, eller en kjole som er utringet men svinger ut under bysten så den skjuler magen. Det handler om å framheve det man selc synes er sexy på seg selv, jeg liker å framheve hoftene mine og midjen min siden jeg har ganske innsvinget midje. Men jeg viser ikke lår og mage feks for det har jeg ikke kropp til synes jeg selv.

Alt kommer an på hva du selv føler er sexy på akkurat deg, ikke hva andre synes er sexy, det er jo du som skal føle deg vel i det du har på :) Har du lyst til å kle deg sexy så er det bare å finne din egen måte å gjøre det på, ikke motebladene sin måte eller minikjolemafian på byen sin måte :)

..ei heller hva andre synes er "horete" eller "skriker usikkerhet". (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ei heller hva andre synes er "horete" eller "skriker usikkerhet". (y)

Jeg tror det kalles sjalusi jeg, ikke at jeg tror alle er sjalu, noen synes nok det faktisk er ille å kle seg slik. Men jeg tror mange rett og slett er sjalu for at noen kan og tør å kle seg slik, derfor kaller de det horete osv fordi de selv egentlig innerst inne gjerne skulle kledd seg "horete" de også xD

Jeg gleder meg vilt til den dagen jeg kan dra på med stay ups som såvidt vises under kanten på kjolen min og gå stolt ut døren. Samme for meg hva andre synes, jeg mener det er grisesexy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si BADEDRAKT, uansett hvilken form en har på kroppen er det ikke noe verre enn å komme i svømmehallen å se en kvinne i badedrakt :/ Greit det har kommet mange sexy varianter, men nå snakker vi svømmehall badedrakt, ødelegger virkelig enhver kvinnes form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får jenter til å gå med gummistøvler (jaaa, jeg vet det står Hunter på dem, men det ER f... meg gummistøvler) når det er blå Himmel, tørt, og 6 minusgrader? Så en flokk på 3 av dem idag.

De koster sånn ca 1500 kr så det er om å gjøre å vise flest mulig mennesker at du har råd til de.

Edit; dette ble skrevet litt humoristisk, no offence :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...