Jump to content

Bixit

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  1. Trykker som oftest på "Hva er nytt", "Nyeste bilder" og så loggbøkene
  2. http://bixx.tumblr.com/ Min motivasjonsblogg, med masse bilder til inspirasjon!
  3. Jeg er nybegynner og har trent RYP de siste seks ukene. Synes det er et flott program med tanke på at øvelsene er lettere i forhold til teknikk, og det jobbe seg opp litt i styrke. Jeg har lagt inn litt teknikktrening på markløft en gang i uken, og planlegger å få det inn i programmet når jeg begynner med en 2-splitt neste uke:)
  4. - Trykke på "Hva er nytt"-knappen hvert andre sekund
  5. Kjenner meg igjen i mye av det over ja. Blir mye facebook og fitnessbloggen;) I tillegg vasker jeg, baker kake og ordner til bursdagsselskap. Dårlig planlegging å få unger som har bursdag midt i eksamensperiodene( en i mai og ei i desember)!! Har også konstant dårlig samvittighet for at trening blir nedprioritert i disse tider...
  6. Jenna Renee har i mine øyne den ideelle fysikken.
  7. Prøvde ut min første proteinpannekake i dag. Suksess!
  8. You don't always get what you wish for, you get what you work for!
  9. Bixit

    Hjelp!

    Ja, bare kom deg hjem, så vi får testa det ut
  10. Bixit

    Hjelp!

    Hehehe, uff!:rofl: No pain, no gain! Tipper jeg kommer til å bli ganske så stiv og støl når jeg begynner med disse nye øvelsene ja;)
  11. Jobber i herrebutikk og kan anbefale Dovre. De er lange og smale (de fleste andre herre t-skjortene er jo bare kort og brei), med mye stretch, så de sitter fint på og har god kvalitet. Litt kjedelig at de bare finnes i svart og hvit, men fine er de:)
  12. Bixit

    Hjelp!

    Så heldig jeg var som traff deg på en god dag da! Veldig fint program, med mange øvelser jeg liker. Er en del øvelser jeg må se litt på her, men bare artig å lære nye ting og få litt mer variasjon. Tusen takk for hjelpa:)
  13. Bixit

    Hjelp!

    Sitter å pusler med en 2-splitt, push/pull program. Synes det virker som noe for meg:) Men, er absolutt ikke dreven i dette, så vil gjerne ha litt innspill fra dere. Er det veldig mange øvelser? Mer variasjon/mindre variasjon? Forslag til øvelser? Noe som er hensiktsmessig å ta på andre dager? HJELP!!
×
×
  • Create New...