Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1.jpg

Mr.David Belle! Jeg vil ha hans fysikk fordi han er EKSPLOSIV.. Og så ser han normal ut med tskjorta på som er et must, WHAM kler av seg og folk bare - WÆAO! mm

Enig! Vil ha en markert og gjennomtrent fysikk (på begge kjønn), men fortrinnsvis der at det ser naturlig og funksjonelt ut; heller som noen hundre timer blandt turnapparater og med boksehanskene enn "størst mulig flest mulige steder", kind of :) Atletisk, er vel ordet jeg leter etter^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent subjektivt overgår Zyzz alt annet som er postet i denne tråden.

Altså, jeg har en enorm respekt for f.eks. Pudzian, men jeg ville aldri vært så svær.

Jeg synes også proposjonene til Zyzz til og med denger Frank Zane. Zane går over i kategorien muskelklump med menneske inni, mens Zyzz er først og fremst et menneske, og estetisk sett et prakteksemplar sådan. Eller, var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lyst til å starte en slik tråd også, gjerne hvor man poster 'drømmefysikk' for både samme og motsatt kjønn. Så dét gjør jeg nå:

Jeg drømmer også om Frk Weber. Vil ikke se ut som henne, men hadde ikke hatt noe imot å bli sett *sammen* med henne... :p

Hvis fitness-jenter hadde begynt å stå mer normalt på scenen og gått på scenen i offseason-form hadde jeg faktisk interessert meg. Slik det er nå er de for tynne, for stive, for kunstige. Inn med former!

Jeg liker damer med tosifret fettprosent bedre...De må gjerne ha muskler, men for min del må det være litt myke kurver i den estetiske kroppen de har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...