Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler rett og slett for å være litt opprørsk (siden alle bildene så langt er i samme stil) og poste bilder av mine kroppsidealer. Ballerinaene.

Jeg liker muskler, men for meg er dette målet. Syns det trengs litt variasjon i denne tråden, det finnes tross alt forskjellige tolkninger av hva idealkroppen er. Bare fordi alle så langt har lagt ut ekstremt muskuløse bilder, betyr ikke det at det bare er et fasittsvar.

tumblr_ll32nz6gRb1qfk5xuo1_500.jpgtumblr_ll32nz6gRb1qfk5xuo6_500.jpg

tumblr_lm567bwxSg1qbh4k4o1_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler rett og slett for å være litt opprørsk (siden alle bildene så langt er i samme stil) og poste bilder av mine kroppsidealer. Ballerinaene.

Jeg liker muskler, men for meg er dette målet. Syns det trengs litt variasjon i denne tråden, det finnes tross alt forskjellige tolkninger av hva idealkroppen er. Bare fordi alle så langt har lagt ut ekstremt muskuløse bilder, betyr ikke det at det bare er et fasittsvar.

tumblr_ll32nz6gRb1qfk5xuo1_500.jpgtumblr_ll32nz6gRb1qfk5xuo6_500.jpg

tumblr_lm567bwxSg1qbh4k4o1_500.jpg

Gøy å se at noen har litt andre meninger om den ideelle fysikk! :) Må si meg litt enig med deg, mange ballerinaer har en veldig pen kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...