Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Utrolig at ingen har nevnt legenden, Frank Zane. Estetisk perfeksjon med kanskje de grymmeste linjene. Det var tiden da bodybuilding handlet om estestikk, og ikke bare størrelse og bolemager. Jeg har seriøst aldri forstått hypen over biffer som Ronnie Coleman og Branch Warren. Begge to er bare en stor muskelklump uten noe harmoni. Store karer som Flex Wheeler, Dexter Jackson, Phil Heath etc ser jo 100 x bedre ut. Dog holder jeg en knapp på Zanes, Schwarzenegger og Ferrigno-epoken ;)

frank-zane.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicolai Roness
imponerende at han er så symetrsik! hahaha :D

Spesielt de jeg skjenner som er muskuløse som resultat av trening for en spesifikk idrett har en tendens til å ha - vell - usymmetriske mageruter :p

det er vel strengt tatt genetikk mer enn treningsmåte. Jeg har prøvd lenge å trene på meg en skeiv biceps, men den ligger i muskelfestene sine like fordømt, uansett hva jeg prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

featured6.jpg&w=594&h=412&c=1&q=100

Zuzana, sjølvsagt! Mitt førebilete i mange år - på så mange område! Eg ser at de har brukt henne for å illustrere nokre artiklar her på Fitnessbloggen, men trass i det har verken Zuzana eller BodyRock.TV blitt nemnt... Dei burde absolutt fått litt merksemd her! Særleg når de brukar kroppen hennar i artiklar i samband med diverse treningsformer og kosthaldstypar. Synes dei fortener mykje creds for å dele all sin kunnskap og legge opp så mange treningsøkter for folk, heilt gratis :) Anbefaler alle å besøke sida - for å hente inspirasjon til nye variasjonar av baseøvingar, kosthaldstips og ikkje minst; motivasjon!

http://www.bodyrock.tv/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...