Jump to content

Michael S

Members
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

About Michael S

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/28/1989

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei Keegil. Lurte bare på hvodan man sletter loggboken sin?

  2. Velkommen til fb :)

  3. Det var en periode jeg slet mye med sykdom og legene ikke fant ut av hva som var galt, at jeg ble spurt. Det hele startet med at en av legene holdt et 10min langt foredrag angående AAS. Før han til slutt spurte meg om jeg gikk på det og eventuelt hvor lenge jeg hadde gått på det. Smilte fra øre til øre resten av uka ps: Skal nevnes at jeg verken er kraftig eller sterk.
  4. Hovedmål: Stille som AF utøver. Delmål: Øke volumet i bryst og skuldre. Jeg har bevisst droppet triceps (uten om dips) pga de er såpass store iforhold til resten. Håper dere kan gi meg litt feedback på dette hjemme mekka programmet -Benkpress stang 5/3/1 -Skråbenk, manual 4x7 -peck deck 3x9 -liggende flyes 3x9 -sittende brystpress 3x9 -Hammercurl 3x9 -Markløft 5/3/1 -Bent over barbellrow 4x7 -Upright rows 3x9 -One handed shoulderpress 3x9 -Shrugs 4x12 -Front lateral raise 4x12 -Knebøy 5/3/1 -Strakmark 4x7 -seated leg press 3x9 -Leg extension 3x9 -Sittende tåhev 3x9 -Stående tåhev 3xmaks -Dips, 3x5 Tung eksentrisk fase og ladder (pluss 2) -Pull ups, Ladder (pluss 1) -Roing 3000meter, maks 500m.
  5. Du kommer vel ikke tilfeldigvis ned til oslo for å se NM ? Hadde vært morro med en felles økt ;)

    1. Tor

      Tor

      Ikke som jeg vet om nei :(

  6. Syns personlig at du har helt feil fokus Anderslille94. Det er verken sunt eller pent (min personlig mening) å være så tynn, bare for å få six-packen frem. Tror også six-packen vil komme fortere hvis du bare starter med styrke trening 3-4ganger i uka (ikke saltimer). Når du skal tyne kroppen så mye for å komme så lavt ned i vekt, så vil du mest sannsynlig miste litt muskelmasse. Du vet sikkert at det er vanskelig nok å kun øke muskelmassen, så ville holdt på det "lille" du har.
  7. Hei, det er på tide med et nytt treningsprogram. Har tidligere kjørt ganske lav rep programmer, 3splitt x 2 i uka, men ønsker å prøve meg på et høy rep program. Skjønner at jeg bare kan justere rep og sett på tidligere programmer, men lurte på om det var noen programmer som er bedre for høyrep?
  8. Hvis du bruker 34kg i hver hånd, kjører aldri mindre en 20rep, så blir det bare latterlig å si at du er blant de svakere på forumet. Enten så har du aldri åpnet opp øyenene når du har vært på et senter, eller så trener du alene hjemme og sliter ekstremt med selvtilitten.
  9. Jeg opplever akkurat det samme.. Man har jo nesten bare press på forfoten, så da sovner den etterhvert. Bare prøv å få mere trykk lengre bak på foten av og til, så går det fint
  10. Takk for mange gode tips folkens! Får bare lesse på med vekter og la det brenne enda mer.. Let the good times roll
  11. Når jeg kjører tåhev i beinpress maskin, så kjører jeg full RM. Kjører med 3forskjellige stillinger på beina, V-stilling, innovervendt og rett stilt. Jeg har økt med ca 30kg fra jeg startet. Etter hvert eneste sett så tøyer jeg med lettere vekter i beinpressen.
  12. Det høres jo ut som en kjempe god plan chris!
  13. Allright, bare syns jeg har lest i fyrstikkprogrammet (eller et annet sted) at Kjetil Åmdal anbefalte å kjøre 20--25reps =/ Men det er vel på tide å begynne å kjøre noe annet ja Takk for tipset
  14. Jeg har nå drevet å prøvd å bygge legger i 1år nå, uten noe særlig hell.. Jeg har helt klart blitt mye mer definert, men omkretsen har ikke økt nevneverdig. Jeg har kjører som regel 4x20-25 tåhev i beinpress maskin 2ganger i uka. Så har jeg puttet inn litt sittende tåhev og stående om hverandre.. Så jeg lurte egentlig på om det var noen som hadde tips på øvelser, sett X rep osv? Har også hørt noe broscience om at man "skal" ha like store overarmer som legger. Ligger det noe i det for å at det skal se symmetrisk ut?
  15. Hvis man løper ca 2ganger i uka, ligger på rundt en 70kg, så skal en godt dempet joggesko holde rundt en 85-100mil. Dvs at skoen skal holde "spensten" i denne perioden. Derfor pleier man ofte å få høre i butikken at de varer rundt 1år. Men jogger man dobbelt så ofte som "naboen", er det jo naturlig at man bør bytte sko dobbelt så ofte
×
×
  • Create New...