Gå til innhold

Dutte

Medlemmer
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Dutte

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 10. feb. 1994

Converted

  1. Har begynt å skjerpe inn kostholdet - og da blir det matpakke istede for kantina, noe som er helt nytt for meg da jeg aldri har klart å få i meg matpakkemat.. Men må man, så må man ;p Det jeg lurer på er, hvor mange dager lager dere matpakke for i samme slengen, hvordan er holdbarheten? Og hvordan lagrer dere den, - fryser/kjøleskap?
  2. Er det mulig å få lese den oppgaven?
  3. Usikker på om det var en tanitavekt, - men de hadde noe ihvertfall noe i den duren på det forrige treningssenteret mitt.. På første måling sa den at jeg lå på 2 på magefettskalaen, - etter å ha gått ned 6,5 cm rundt livet sa den at jeg lå på 3.. Spurte en av trenerne om dette, som tilfeldigvis var veldig skeptisk til disse vektene, han fortalte at hvis du er noe fuktigere på føttene under den ene målingen enn under den andre, kan det gi en utrolig stor forskjell på resultatet. Det samme kunne visst inntaket av ett glass vann føre til, eller dersom du sto noen millimeter annerledes på vekta e
  4. Dutte

    BCAA

    Har lest flere steder at BCAA gir ett ekstra kick på treninga, - men hva vet vel jeg
  5. Har dere erfart at p-pillen gir dårligere fremgang, eller finnes det studier på det - hvor merkbar er forskjellen? Har slitt med å finne en p-pille/minipille kroppen min "tåler", så alternativet blir nok å slutte - men tror det må bli en vurderingssak mtp. at det fører med seg noen ulemper det også Hvordan tester man testosteronnivået, - blodprøve? Jeg er på ingen måte interessert i å tilføre kroppen noen ulovlige preparater, eller noe som helst som vil gi en androgen effekt - så av ren nyskjerrighet, hvilke andre preparater enn testosteron er det?
  6. Jeg har som dere skjønner ikke noe peiling på dette området - så tenkte at det kanskje fantes en måte å forhøye nivået noe for å øke fremgangen på muskelbyggingen, uten å øke det såpass at en utvikler mannlige trekk. Men begynner jo forstå at det er lite sansynlig Takker for svar! Sikkert nok ett dumt spørsmål, men har som sagt null peiling; har bruk av p-piller noen negativ effekt på muskelbygging/styrketrening - vil ei jente som ikke tilfører kroppen østrogen ha bedre fremgang enn ei jente som gjør det?
  7. Høres ikke ut som noe å satse på da, nei. Takker for svar! Regner med det samme gjelder hos menn da, med tanke på svigningene over/under normalnivået av testosteron? Har lest flere artikler om hvordan en øker testosteronnivået på en naturlig måte(hvordan man setter opp treningsprogrammet sitt ol.), - er dette noe som funker/er verdt å bruke tiden sin på? Og vil jenter merke noen ugunstige bivirkninger av dette, selv om jeg regner med at økningen er ganske minimal?
  8. Dutte

    BCAA

    Jasså, - det hørtes jo ikke helt bra ut.. Vet du hvor mange gram studiene definerer som ett høyt inntak?
  9. For ett par måneder siden begynte jeg med mer seriøs trening mot det å gå mest mulig opp i muskelmasse og styrke, og samtidig ned i fettprosent. Jeg elsker treninga, så den biten går fantastisk bra - kostholdet derimot er ikke like enkelt, får til stadighet lyst på noe godt.. Så lurer ganske enkelt på; hva er din beste diettmat, og hva spiser du dersom du får skikkelig lyst på noe søtt/salt?
  10. Dutte

    BCAA

    Dumt spørsmål kanskje, - men finnes det på noen måte en grense for hvor mye BCAA en burde få i seg daglig? Har nettopp kjøpt BCAA Ulitmate Pink Lemonade, - smaker så godt at det er vanskelig å begrense seg..
  11. Ved trening for å øke muskelmasse og styrke, - vil bruk av p-piller gi dårligere fremgang enn om man ikke bruker dem - i så fall hvor merkbar er denne forskjellen? Noen jenter som har erfaring med dette etter å ha begynt/sluttet på p-pillen/annen prevansjon med østrogen?
  12. Hva er deres erfaringer med testbooster? Og er det noen som vet hvordan dette påvirker jenter, særlig med tanke på bivirkninger og p-pillebruk?
×
×
  • Opprett ny...