Gå til innhold

OOyea

Medlemmer
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

OOyea vant dagen sist 14. desember 2011

OOyea hadde mest likt innhold!

Om OOyea

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 21. april 1994

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Bra form på deg ! :)

  2. og forresten, setter pris på at dere stemmer på meg på Treningsforum sin forsidekonkurranse
  3. spiser, trener, utfordrer meg, når nye mål, forbedrer meg på ulike områder - året rundt!
  4. Når det gjelder trening er vanlig splitt - program passelig for nybegynnere. Regner med det er det du har sett på? Du kan kombinere rolig styrke med moderat cardio på slutten av økta, eller kjøre intervalltrening helst på styrkefrie dager. Jeg synes det høres veldig mye ut i 5 dager i uken. Begynn rolig, så øker du etter hvert. Ei intervall økt og 20 min x 3 moderat kardio i uken synes jeg er nok til å begynne med. Da forbedrer du deg gradvis, i stedenfor å gå på en smell på grunn av overtrening. Når det kommer til proteintilskudd så er det absolutt ingenting du må ta. Det holder med mat
  5. ooyea jeg har skrevet ett innlegg,hiih men ingen har svart meg..har du lyst og lese det og gi meg hjelp! ser ut som du har peiling da! hehe. M

    1. OOyea

      OOyea

      selvfølgelig, hvor finner jeg innlegget ? :)

    2. Mia.h

      Mia.h

      aah saa bra. hmm tror du nesten bare maa til min profil og trykke paa mine innlegg,. Der finner jeg de...Tusen takk..;)

  6. kyllingkjøttdeig, poteter og eldorado brokkoli blanding , så enkelt - sååå godt !
  7. Hvor trener du?

    1. OOyea

      OOyea

      Trener på en av atletklubbene i Sandnes, hvordan det? =)

    2. tripe3

      tripe3

      Var noe kjent, men du var ikke hun jeg trodde du var :)

  8. hva er din oppskrift ?

    1. OOyea

      OOyea

      som sagt, knebøy, markløft og maaasse egg :D

    2. OOyea

      OOyea

      stemme det, takk takk :D

×
×
  • Opprett ny...