Gå til innhold

Kjeft ved bruk av vektstang


Thale

Anbefalte innlegg

Her om dagen fikk jeg kjeft av en gutt i styrkerommet fordi jeg brukte knebøystativet.

Er det sånn at det bare er for de som løfter veldig mye?

Jeg tok 40 kilo, som er ganske mye for meg da jeg er en liten spjæling på 48 kilo, men jeg fikk beskjed om at det kunne jeg drite i og at jeg heller skulle bruke de små vektstengene. Problemet er at jeg ikke klarer å løfte opp 40 kilo på skuldrene uten stativ.

Samme fyren kom også og kjeftet på meg da jeg tok glute bridge med en stor stang og vektskiver (40 kilo). Men jeg kommer meg jo ikke under stangen hvis jeg skal bruke de der småstengene?

Er dette noe jeg burde ta til meg, eller burde jeg drite langt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Herregud for en idiot :p Jeg tar ikke mer enn 40-50kg i knebøy, og bruker alltid stativet fordi det er det tryggeste, og det er der man skal ta knebøy med mindre man ikke klarer å løfte stanga :p Glutebridge/hip thrust pleier jeg å ta med de korte stengene som det går an å putte vekter på. Hvis du ikke kommer under stanga så kan du bygge opp med vekter eller stepkasser ;)

Du får bare si ifra til de som jobber der hvis han sier det igjen, for det der er bare idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en tulling... Om han fortsetter kan du klage til senterledelsen, så regner jeg med han blir utestengt. Om senteret er opptatt av at folk trives så vil de nok sette pris på å få beskjed om sånt. Men først kan du jo be han dra et visst sted og se om det hjelper.

Glutebridge må kjøres med skikkelig stang såklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...