Thale Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Her om dagen fikk jeg kjeft av en gutt i styrkerommet fordi jeg brukte knebøystativet. Er det sånn at det bare er for de som løfter veldig mye? Jeg tok 40 kilo, som er ganske mye for meg da jeg er en liten spjæling på 48 kilo, men jeg fikk beskjed om at det kunne jeg drite i og at jeg heller skulle bruke de små vektstengene. Problemet er at jeg ikke klarer å løfte opp 40 kilo på skuldrene uten stativ. Samme fyren kom også og kjeftet på meg da jeg tok glute bridge med en stor stang og vektskiver (40 kilo). Men jeg kommer meg jo ikke under stangen hvis jeg skal bruke de der småstengene? Er dette noe jeg burde ta til meg, eller burde jeg drite langt i det? ubertass og Matsb 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bare å drite langt i. Ingen kan vel komme å klage for at du tar knebøy i knebøystativet. Hadde blitt provosert jeg. Håper nesten at det kommer en tulling og sier noe slikt til meg når jeg står å varmer opp med bare stanga. ubertass, Dbaws, deleted user og 9 andre 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Drit i han, han har ingen mer rett på knebøystativet enn det du har. Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du burde drite langt i det. Kjører du knebøy så har du like mye rett på stativet som han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarjeii Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Herregud for en dust. Bare bruk den så mye du vil, han har ikke noe mer rett til den for at han løfter mer. Idioti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janeee Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Må jo bare drite i han, om han vil klage må han klage til senteret for at de ikke har mer utstyr så det ikke blir køproblemer, regner med det ikke står noen regler noen steds at stativene skal bare brukes av folk som løfter mer enn et x antall kg. Augis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smoit Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Herregud for en idiot Jeg tar ikke mer enn 40-50kg i knebøy, og bruker alltid stativet fordi det er det tryggeste, og det er der man skal ta knebøy med mindre man ikke klarer å løfte stanga Glutebridge/hip thrust pleier jeg å ta med de korte stengene som det går an å putte vekter på. Hvis du ikke kommer under stanga så kan du bygge opp med vekter eller stepkasser Du får bare si ifra til de som jobber der hvis han sier det igjen, for det der er bare idioti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Herregud, det er jo bare helt feil. han kan ikke forvente at alle som tar mindre enn han i knebøy og andre øvelser skal flytte seg for han når han skal gjøre øvelser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg hadde kasta stanga på han. timich, Wonderviking, Sissel Siss og 20 andre 23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thale Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Godt å høre! Jeg ble så sint/sjokkert/flau når han kom bort at jeg ikke klarte å svare, men neste gang skal han få høre det. deleted user, Marte83, Augis og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janeee Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kjente jeg ble skikkelig provosert:mad: Kenan 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
textsurfer Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vet at det er noen som blir hissige dersom de ser bicepscurl i knebøystativet, men at noen hisser seg opp over at noen kjører knebøy i knebøystativet har jeg aldri hørt før. Alexander V, Tacodish, Niklas og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ingen ting er som å "miste" 5kg vekter på slike idioter. Rektig rektig Roscoe! Tonje_86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Espelund Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Idioti. Få noen sværinger fra forumet til å kjefte neste gang han trener. deleted user, 12345678910, karatekid og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mennesker er idioter dessverre. Trener på på 70% av det man klarer maks så er det likt for alle så du har like mye rett som han. . Du får heller bare drite i de og kjøre ditt eget løp, han har ikke noe han skulle ha sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 For en tulling... Om han fortsetter kan du klage til senterledelsen, så regner jeg med han blir utestengt. Om senteret er opptatt av at folk trives så vil de nok sette pris på å få beskjed om sånt. Men først kan du jo be han dra et visst sted og se om det hjelper. Glutebridge må kjøres med skikkelig stang såklart! Jane, Anya, Niklas og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StuntmanMike Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Be'n gå og ta seg en bolle neste gang. Makan tell stut! Sissel Siss og Augis 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineH Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Han hadde fått the look of death og noen saftige gloser som svar..! Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fing3rs Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Problemet er at jeg ikke klarer å løfte opp 40 kilo på skuldrene uten stativ. Det er ingen som klarer å løfte det de bruker i knebøy opp på skuldrene uten stativ. Be ham ryke og reise Kenan og wingeer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niklas Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har aldri hørt om en større dust. Kan skremme noen permanent fra styrkerommet med sånt tull. Satt i perspektiv blir det omtrent det samme som at han skal ta ~150 kg over hodet, ned på skuldrene, for så og ta knebøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.