Gå til innhold

Kjeft ved bruk av vektstang


Thale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Fytti ****** så vanvittig frustrert jeg blir av slike folk.

Jeg har vært borti en slik person før.

Jeg satt og varmet opp på romaskinen, å da kom det en kar bort og sa "hvis du ikke skal ta i 100% så kan du gjerne ta en annen øvelse så vi som skal trene ordentlig kan få trent." og jeg i ren forbauselse svarte "hæ, hva...hæ?.

så når jeg trente bicepscurl så kom han å satt seg vedsiden av meg, begynte å løfte 14kgs hantler, da kunne jeg ikke dy meg med å ta tak i 32kg's hantlene og ta et par reps, og smelle de hardt i bakken og si: hvis ikke skal løfte ordentlig så kan du gjerne ta en annen øvelse slik at vi som trener ordentlig får gjort vårt.

Det som er mest skremmende er at det finnes slike personligheter, skulle ikke vært lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så når jeg trente bicepscurl så kom han å satt seg vedsiden av meg, begynte å løfte 14kgs hantler, da kunne jeg ikke dy meg med å ta tak i 32kg's hantlene og ta et par reps, og smelle de hardt i bakken og si: hvis ikke skal løfte ordentlig så kan du gjerne ta en annen øvelse slik at vi som trener ordentlig får gjort vårt.

This, this right here <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...