Jump to content

Felice

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Mye fisk, kylling, grønnsaker og grovt brød uten melk og sukker for det meste. Ofte havregrøt og cottage cheese og. : )
  2. Ja, spiser mye fisk/kylling og grønnsaker pluss grovt brød uten melk og sukker. Mammaen min er utrolig god til å lage mat, så er heldig med det! Ja okay. Går egentlig greit for meg, liker styrke veldig godt, men er ikke så glad i jogging. Hehe. Hvis jeg tenker at jeg jobber effektivt med styrke ca. 3 ganger i uka, vil det ta lang tid før jeg merker noe forbedring? Gjør ikke noe om det tar tid, så lenge det kommer.
  3. Tusen takk! Skal få lagt inn de hver uke ja, så får jeg bare stå på så godt jeg kan og litt mer. Nå trener jeg fotball to ganger i uka pluss i treningshall to ganger og en joggeøkt på tredemølle hjemme. Har en dag med intervaller og en dag med "langjogg". I tillegg gjør jeg bare vanlig push-ups, planken, tåhev og noen ganger litt sit-ups hver kveld. Er litt skeptisk til sit-ups dessverre, siden jeg ikke har fått noen til å vise meg ordentlig teknikk. I treningshallen trener jeg med ulike styrkeapparater pluss sykling og roing til oppvarming. Tenker å få settet meg opp på en time så jeg kan få litt mer veiledning så fort som mulig. Dette ble et lengre svar en planlagt gitt.
  4. Jeg er altså en jente på 16 år. Har et håp om å kunne "stramme opp" litt, men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Jeg er 167 cm høy og veier 58 kg, noe som for så vidt er greit. : p Kroppen kommer først, vekten kommer etter. Trener fire ganger i uka, men merker ikke noen framgang, og det har jeg heller ikke gjort på en god stund. Det er utrolig demotiverende, og det er vel ganske tydelig at jeg gjør noe feil. Så hvis noen har tips til noen styrkeprogram som trener rumpa, magen, bein, rygg eller armer bra, så lytter jeg gjerne!
×
×
  • Create New...