Gå til innhold

Kjeft ved bruk av vektstang


Thale

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si at han ser liten og svak ut, og be ham gå og ta noen utfall mens han venter. Squat-racks er der for å kjøre squats. Jeg ber rutinemessit curlere og "dipsere" om å pelle seg vekk, men ikke noen som kjører knebøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen fikk jeg kjeft av en gutt i styrkerommet fordi jeg brukte knebøystativet.

Er det sånn at det bare er for de som løfter veldig mye?

Jeg tok 40 kilo, som er ganske mye for meg da jeg er en liten spjæling på 48 kilo, men jeg fikk beskjed om at det kunne jeg drite i og at jeg heller skulle bruke de små vektstengene. Problemet er at jeg ikke klarer å løfte opp 40 kilo på skuldrene uten stativ.

Samme fyren kom også og kjeftet på meg da jeg tok glute bridge med en stor stang og vektskiver (40 kilo). Men jeg kommer meg jo ikke under stangen hvis jeg skal bruke de der småstengene?

Er dette noe jeg burde ta til meg, eller burde jeg drite langt i det?

Usch vilken idiot. Få han utkastad från gymmet!! *Arg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh! Kjenner jeg blir skikkelig provosert! Er mange jeg kjenner som ikke ville nærmet seg knebøystativet etter enn slik kommentar, fordi de i utgangspunktet er redd for at sånne ting skal skje :( Jeg synes du skal melde ifra til de som jobber der, slik at han ikke får holde på sånn flere ganger. Og så skal du fortsette å trene i knebøystativet så mye du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt uforståelig for meg om hvorfor noen bryr seg om hva andre gjør på gymmet, hvordan kan det overhodet være av interesse eller bry noen?

Det hender jeg ser noen skikkelig sure travere på gymmet kjefte på noen de mener bruker feilform eller gjør noe feil, gudene må vite hva de får ut av det.

Om det er noen trøst så var det en Crossfit jente som kom bort til meg på et utested i Oslo(justisen) på Lørdag og mente kroppsbyggere var teite, så sa hun det latinske navnet på noen muskelgrupper og slo meg to ganger så hardt hun kunne i venstre skulder.

Om noen snakker trening til meg ute i sosialesammenkomster så slår hjernen min seg automatisk av i selvforsvar så heldigvis har jeg glemt det imorgen.

Det er det som er så trist med forskjellige typer styrketrening, det lokker til seg helt ekstreme mennesker som mener deres metode er overlegen, de sitter hjemme i mørket og stalker jenter på facebook og spiser kesam og sender rare meldinger til jenter"fin biceps frøkna!"...jesus kristus gi meg frelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dust! Hvis det blir en neste gang får du smelle i fra deg;)

Ikke for å kapre tråden meeen: Har ikke sett knebøystativ på senteret mitt (er ikke det vanlig å ha?), men det fins powerrack (alá denne typen), det er vel greit å ta knebøy der?

Det går helt fint ja, er bygget for å kjøre bøy i primært :) Det fine her er at du kan justere sikkerhetsbjelkene slik at det funker for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...