Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn!! *skyt meg -anyone..*

Noenganger skulle jeg ønske jeg falt for menn i dress som liker husarbeid og klesvask. Det virker unektelig mindre komplisert enn de der jeg faller for. Ikke for det..jeg gjør helst husarbeidet selv uansett, ellers ligger alt bare på feil sted hele tiden. KRever ikke mye en gang..sånn nogenlunde renslig og sånn passe grei liksom. ^^ Vel, de er ikke på sukker.no ihvertfall.. Det er kanskje en grunn til at folk er der? De osm kanskje ikke er så gode på sosiale greier? Men så er (var) jeg der jo selv også..og jeg er jo fantastisk på sosiale greier. Yeye..DET irriterer meg akkurat i dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn!! *skyt meg -anyone..*

Noenganger skulle jeg ønske jeg falt for menn i dress som liker husarbeid og klesvask. Det virker unektelig mindre komplisert enn de der jeg faller for. Ikke for det..jeg gjør helst husarbeidet selv uansett, ellers ligger alt bare på feil sted hele tiden. KRever ikke mye en gang..sånn nogenlunde renslig og sånn passe grei liksom. ^^ Vel, de er ikke på sukker.no ihvertfall.. Det er kanskje en grunn til at folk er der? De osm kanskje ikke er så gode på sosiale greier? Men så er (var) jeg der jo selv også..og jeg er jo fantastisk på sosiale greier. Yeye..DET irriterer meg akkurat i dag! :)

HÆ? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som legger inn feil næringsinnhold på matvarer på diett.no :mad::mad: I hope you burn, BURN.

Hahaha, så sant! Hva er poenget med det, liksom? Å "lure" dagboken til å tro man får i seg mindre/mer kalorier enn man egentlig gjør? :p

"Idag spiste jeg 2000 kalorier. Men jeg skrev 1460, så da er det det som gjelder!" Hehe.

Irriterer meg over at den dårlige sommeren. Nå er den snart over, og her i Stockis har vi hatt (helt alvorlig) 4, maks 5 fine soldager uten regn, storm eller oversvømmelse. Den är för dålig för att kasta sten, helt enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over hvor ignorante, dumme og lettlurte 73% av befolkningen er. Skulle ønske lav intelligens var korrelert med barnløshet. Det hadde løst mange problemer for fremtidige generasjoner.

Bare synd det er helt motsatt... I følge statistikken er jo de som får flest barn stygge, dumme eller innvandrere... Merk mine ord: Om 100 år er gjennomsnittsnordmannen stygg, dum og brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg omtrent hele tia over nordmenn, spesielt på dagligvarebutikken - "poteten er så dyr ( såklart når den koster 20 kr kg ) - har flere ganger sagt til disse som stønner "Kan du ikke bare lag din egen potet da, hver glad nån gidd å selg potet til idiota som dæ".

ELLER bensinprisene - "dyrt" med bensin når faktum at den har vært den samme %vis siden slutten av 70-tallet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tre småguttene som vimset rundt på butikken og snakket greit høyt om frimåltidet de skulle unne seg. Jeg prøvde å tusle meg litt unna de siden jeg så ut som en dass, men neida, der var de plutselig på samme sted som meg hele tiden, og de klarte hvertfall ikke bestemme seg for hva de skulle ha. De var innom gigamais, egg, egg og bacon, pizza, biff, pasta og sikkert en haug andre ting før de endte opp med en pakke karbonadedeig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som uansett om de vet de har tatt feil, ikke vil innrømme det.

Personer som dropper ut av skolen (snakker ikke om de som føler det har gjort feilvalg og tenker å starte på en annen linje), men de som dropper ut rett og slett fordi de ikke gidder å gjennomføre skole.

Økonomisk doping i fotball...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brungrumsete innlegg på debattfeltene i avisene, spesielt de som i samme slengen hyler opp om sensur og ytringsfrihet.... for fuck's sake, start en jævla blogg, ikke forvent at avisene skal tilrettelegge for at dere skal diskriminere og komme med hatefulle meldinger. Ugh, blri kvalm, intet lært, intet forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendelse igår: Jeg sto ved et knebøy-stativ og satte på vekter (det var ingen ved stativet, ingen vekter på og jeg hadde til og jeg hadde til og med trent litt på det) og så kommer det en mann bort "hei, du, jeg holdt egentlig på her jeg." Jeg svarer "javel? Det var ingen her?" Han sier "jeg holdt på her, jeg var bare ute og tok meg et glass vann". Jeg himler med øynene inni meg, men snill som jeg er, beklager jeg og tar av vektene jeg har begynt å ta på, og flytter meg bort til stativet ved siden av, hvor det ER påsatt vekter, spør nærmeste person "bruker du dette?" Han svarer nei, jeg blir fornøyd og begynner å ta av vektene for å sette på vekten jeg skal ha på, så kommer mannen som har "jagd meg bort" fra det forrige stativet "nei, nå tuller jeg fælt her, det var visst DET stativet jeg holdt på med!"

Det irriterer meg fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...