Gå til innhold

julkok

Medlemmer
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av julkok

  1. lett kesella(svensk mager kesam) blandet med litt vann og protein delight(strawberry white chcolate) fra scitec, verdens beste proteinpulver :happy: mmmm!
  2. -liker å drikke varmt vann -synes ALL mat smaker best når jeg spiser med hendene(ikke alltid like populärt)
  3. Jeg skal sjekke opp det, takk for din hjelp
  4. Den så jo faktisk veldig bra ut, blir mye å teste på neste benökt! Takk for så bra svar.. Jeg SKAL klare dette!!
  5. Hehe, var innom idag igjen! Kan si så mye som at hun sprakk andre dagen.. "uventet"
  6. Det höres ut som en veldig god ide faktisk, det skal jeg pröve neste gang! Håper det kan hjelpe
  7. Mitt hovedproblem har alltid vert att jeg havner frempå som du sier, det har vert MYE verre! Men uansett hvor mye jeg över så blir det liksom aldri bedre enn dette, verken med tunge eller lette vekter. Jeg föler meg heller ikke supersterk i böy, i og med at jeg ikke har gjort det så lenge. Jeg er veldig svai i ryggen og er redd for at det kansje er grunnen til at jeg havner frampå, for om jeg pröver å sette meg mer bak så mister jeg balansen :/
  8. Jeg över,över,över og atter över på min kneböyteknikk! Men föler ikke at jeg gjör det helt rett, og jeg törr heller ikke å begynne med tunge böy för jeg kjenner meg helt 100 på min teknikk.. Så jeg spör dere, hvordan ser dette ut, helt ärlig? http://www.youtube.com/watch?v=h_raX0YwEKk http://www.youtube.com/watch?v=A5ZuIMiinRs
  9. noen her som kjenner til PT-school i stockholm? Vurderer å ta min pt utdannelse der siden jeg har lest mye bra om den skolen.
  10. Jeg irriterer meg over mennesker som har en unnskyldning for ALT. Spesielt når det gjelder trening og sunn mat...
  11. Var innom en blogg her om dagen. etter å ha lest et innlegg om hennes ekstremt dårlige matplan/diett, så gikk jeg inn for å legge igjen en kommentar om at hun kanske skulle legge til litt protein i kosten(noe av maten i hennes matplan var f.eks: yumyum nudler,suppe og mörk sjokolade).. fikk dette til svar: "Svar: proteinrik mat innehåller ofta väldigt mycket kalorier, ingen höjdare om man vill tappa kilon..."
  12. takk for svar! Jeg får vel bare väre talmodig... håper jeg snart kan begynne litt smått.. har jo liksom ingen smerter eller plager, så jeg er föler meg jo klar for å styrketrene, men brystmusklene er ikke like "klare" ennå for å si det sånn
  13. Jeg opererte meg for litt mer enn 3 uker siden.. La inn 550cc delvis under brystmuskelen. Så jeg har et spörsmål.. hvor lenge må man vente för man begynner å styrketrene igjen? För operation trente jeg styrke5-6 dager dager i uken.. men nå kan jeg ikke gjöre noe annet enn å gå...... Nå kjennes det liksom som at jeg aldri kommer til å kunne trene tung styrketrening igjen.. mine brystmuskler kjennes kjempesvake + de hakker liksom når jeg spenner dem.. Finnes det noen som har vert i samme sits? har hört at visse må vente i opp til et halvår för de kan begynne å trene tungt igjen.. Be
  14. Jeg trener 1-2 timer hver dag(mest styrke men også en del cardio), og brenner ca 700-900kcal pr treningsökt. Energimessig ligger jeg på 1600-2000kcal pr dag. pröver å ligge på rundt 150g protein, 130g karbohydrater og 40-50g fett Min dag kan se sånn ut : Frokost: proteinshake blandet med lettmelk en frukt Lunch: 50g fiberhavregryn med lettmelk Proteinshake banan Middag: 2-300g kjött,fisk,fugl m/salat eller grönnsaker Kvelds: ca 5 skiver kokt skinke 3-4 skiver mager ost litt frukt eller grönt Mitt mål er å få en veltrent kropp og gå litt ned i fettprose
  15. joda, det gikk bra..men jeg har fortsatt arr! haha
  16. Förste dagen på nytt treningstudio så skulle jeg löpe på mölla, etter en stund skulle jeg bare vise noe til venninna mi som sprang ved siden av meg, så klarte jeg å tråkke på kanten av båndet og snublet å smalt rett i veggen bak meg.. og ikke nok med det, vannflaska mi var i glass, så den fulgte jo med i bakken, så jeg skar opp hele armen og det blödde masse.. det virket som at tiden hadde stoppet, fordi ALLE sto å glodde i min retning, det var flaut det!
  17. Okei takk for svar og gode tips, det med å ta av skoene skal jeg teste neste gang, det har jeg faktisk ikke tenkt på för!
  18. Det er ikke så lenge siden jeg begynte å öve på kneböy, men uansett hvor mye jeg över så föler jeg at jeg ikke får til riktig teknikk. Jeg er veldig svaiete i ryggen til vanlig og det viser seg også i mine kneböy, jeg vet at man skal väre mye rettere i ryggen, og ikke så framoverböyd som jeg er. men når jeg pröver å rette meg opp så mister jeg bare balansen og detter nesten bakover. Hva gjör jeg feil? jeg trenger hjelp http://www.youtube.com/watch?v=HMWKKIjxrU8
  19. det kommer ann på mengden... :whistling:
  20. Damascus-Dada life remix alexis jordan-Hush hush cahill full on remix Eddy wata-Like the way Kelly clarkson-Stronger Knife party-Antidote(radio edit) Skrillex-bangarang
  21. Noen her som har testet 100% whey gold standard extreme milk chocholate? Er egentlig veldig skeptisk til sjokoladepulver, men ble litt sugen på å pröve
  22. Godteri og ostepop! såå godt, men allikevel så unödvendig!!
×
×
  • Opprett ny...