Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Haha, deet hørest litt verre ut ja :o Men uansett er ikke det meningen at jeg skal bruke økta på å rydde opp etter andre. Når du ligger der så står det faktisk en lapp i taket om at du skal ha de på plass:p Og der er bilde av stangen med vektskiver og et forbudt skilt over.. Er bare det at folk ikke klarer å følge det ! Sikker på de vet at de egentlig skal gjøre det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som stiller seg i inngangspartier forran butikker/kjøpesentere for å skravle. Gjerne røyke også. Dafuqs the point.

Fleste som gjør dette jobber nok der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere kan irritere dere over hva andre folk går med eller at noen overvektige sitter ved siden av dere, da mister jeg troen på menneskeheten altså:mellow:

Det som irriterer meg er kunder som ikke sier hverken takk, hei eller ha det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere kan irritere dere over hva andre folk går med eller at noen overvektige sitter ved siden av dere, da mister jeg troen på menneskeheten altså:mellow:

Det som irriterer meg er kunder som ikke sier hverken takk, hei eller ha det:(

Åh, etter at jeg begynte å jobbe på mitt elskede museum har jeg fått en HELT helt ny respekt for folk i butikk og generell servicenæring!!

Jeg har aldri vært noen vanskelig kunde, gjort stor oppstandelse av ingenting etc etc, men jeg respekterer servicenæringa ganske mye mer nå!! HVORFOR greier folk aldri å treffe søplebøtta når de har tørka hendene etter å ha vært på do? Mine ansatte får betalt 1 time ekstra pr dag for å bla sørge for at toalettene er iorden (en halvtime før jobb og en halvtime etter jobb), og det slår aldri, aldri feil. Papir over hele gulvet! Og hva er greia med å ikke skylle ned etter seg eller vaske toalettet etter bruk? Svært lite apetittelig for nestemann når du har sittet der og gjort 1 eller 2 over hele toalettet, eller kanskje har mensen, eller i sjeldne tilfeller har spydd.

Og så har du de som anser deg for en lort de kan trå på. "Hold kjeft og betjen meg". Ok da. Eller han som laget tykje fordi han ikke fikk varen til prisen han bestemte. Eller hun som aaaldri ble fornøyd, men måtte pakke om og om varene hennes. Også sier man "ha en riktig fantastisk dag"....og de bare går. Takk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, etter at jeg begynte å jobbe på mitt elskede museum har jeg fått en HELT helt ny respekt for folk i butikk og generell servicenæring!!

Jeg har aldri vært noen vanskelig kunde, gjort stor oppstandelse av ingenting etc etc, men jeg respekterer servicenæringa ganske mye mer nå!! HVORFOR greier folk aldri å treffe søplebøtta når de har tørka hendene etter å ha vært på do? Mine ansatte får betalt 1 time ekstra pr dag for å bla sørge for at toalettene er iorden (en halvtime før jobb og en halvtime etter jobb), og det slår aldri, aldri feil. Papir over hele gulvet! Og hva er greia med å ikke skylle ned etter seg eller vaske toalettet etter bruk? Svært lite apetittelig for nestemann når du har sittet der og gjort 1 eller 2 over hele toalettet, eller kanskje har mensen, eller i sjeldne tilfeller har spydd.

Og så har du de som anser deg for en lort de kan trå på. "Hold kjeft og betjen meg". Ok da. Eller han som laget tykje fordi han ikke fikk varen til prisen han bestemte. Eller hun som aaaldri ble fornøyd, men måtte pakke om og om varene hennes. Også sier man "ha en riktig fantastisk dag"....og de bare går. Takk da.

:sick: takk gud for at vi kun har ansatt toalett!!!!

ææ kjenner til de hendelsene ja... Men hva betyr tykje? Bråk?:p

Typisk samtale

Meg: God morgen!:D

Kunde: En kylling:meh:

Meg: Den er grei *henter kylling, gir kylling* Vær så god

Kunde: .... *går*

Meg: :(

Videre til neste...

Det er utrolig mange uhøflige og lite vennlige folk som banner og blir sure over en hver liten ting (eller ingenting), men så er det de som faktisk er kjempe blide og vennlige, og de gjør på en måte opp for de som oppfører seg som drittsekker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sick: takk gud for at vi kun har ansatt toalett!!!!

ææ kjenner til de hendelsene ja... Men hva betyr tykje? Bråk?:p

Typisk samtale

Meg: God morgen!:D

Kunde: En kylling:meh:

Meg: Den er grei *henter kylling, gir kylling* Vær så god

Kunde: .... *går*

Meg: :(

Videre til neste...

Det er utrolig mange uhøflige og lite vennlige folk som banner og blir sure over en hver liten ting (eller ingenting), men så er det de som faktisk er kjempe blide og vennlige, og de gjør på en måte opp for de som oppfører seg som drittsekker:)

tykje= sponhelvette, baluba, bråk, :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dere kan irritere dere over hva andre folk går med eller at noen overvektige sitter ved siden av dere, da mister jeg troen på menneskeheten altså:mellow:

Jeg tror det er svært få av oss som irriterer oss over å ha en overvektig i setet ved siden av. Problemet er når de tyter over i setet man sitter i, så man blir inneklemt mellom armlene og en vegg av svett og illeluktende spekk.

tykje= sponhelvette, baluba, bråk, :p

Tykjen -> Gammel Eirik -> Fanden -> Djevelen.

Ting som irriterer meg: Folk som banner feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er svært få av oss som irriterer oss over å ha en overvektig i setet ved siden av. Problemet er når de tyter over i setet man sitter i, så man blir inneklemt mellom armlene og en vegg av svett og illeluktende spekk.

Tykjen -> Gammel Eirik -> Fanden -> Djevelen.

Ting som irriterer meg: Folk som banner feil.

Å lage tykje er noe helt annet enn å være tykje :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er svært få av oss som irriterer oss over å ha en overvektig i setet ved siden av. Problemet er når de tyter over i setet man sitter i, så man blir inneklemt mellom armlene og en vegg av svett og illeluktende spekk.

Ja, jeg forstod det slik, men syns fortsatt ikke det er greit. Spesielt ikke å si det på et fitnessforum der det faktisk er flere overvektige som prøver å endre kosthold og vaner, og gå ned i vekt. Jeg kunne aldri latt meg irritere over en overvektig person som sitter ved siden av meg, uansett hvor flatklemt jeg blir.

Om personen (husker ikke hvem) hadde heller sagt at å bli inneklemt av mennesker på offentlig transport irriterer h*n, hadde jeg hatt mer forståelse. Er tross alt ikke kun overvektige som er store. Har opplevd å bli nærmest klemt ut av setet av en muskelbunt også, men det irriterte meg heller ikke selv om jeg satt der i over 2 timer:) syns egentlig det var litt koselig, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de jævla turistene fra byen(Oslo)! Stod i butikken med faren min for noen dager siden så står det 2 oversminka 18 åringer og skal kjøpe cider.

Jente 1: Her kunne jeg aldri handlet til vanlig!

Jente 2: Nei! Helt enig altså!

Nå har de faen meg okkupert hele byen i sommer, Aaaarg jeg ønsker folk med registreningsnummer BR på bilen sin alt vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Alle de jævla turistene fra byen(Oslo)! Stod i butikken med faren min for noen dager siden så står det 2 oversminka 18 åringer og skal kjøpe cider.

Jente 1: Her kunne jeg aldri handlet til vanlig!

Jente 2: Nei! Helt enig altså!

Nå har de faen meg okkupert hele byen i sommer, Aaaarg jeg ønsker folk med registreningsnummer BR på bilen sin alt vondt!

Det synes jeg er heelt topp, for nå er det ganske så behagelig i Oslo! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...